موضوعات داغ

ماجرای سفر مشتریان مدیران خودرو به چین

عکس مطلب اول
برندگان سفر به چین با حضور در مناطق دیدنی شهر شانگهای و مراسم قدردانی از مشتریان شب بیاد ماندنی را تجربه کردند.
در هفته گذشته شرکت مدیران خودرو دو تن از مشتریان محصولات خود را که با شرکت در مسابقه برنده شده بودند برای یک تجربه منحصر به فرد راهی چین کرد تا بار دیگر شکل جدیدی از توجه به مشتری و تکریم آنها را در دستور کار خود قرار داده باشد.
در تیر و مرداد 97 کمپین عکاسی با موضوع محصولات مدیران خودرو و طبیعت بصورت گسترده‌ای برگزار شد و بیش از 1000 عکس از عموم علاقه مندان دریافت شد تا نهایتا از بین انبوهی از تصاویر جذاب و زیبا دو عکس منتخب بعنوان عکس برتر معرفی شدند تا تجربه سفر یک هفته‌ای به چین را بعنوان هدیه از شرکت مدیران خودرو و چری تجربه کنند.
بابک قدس ورزنده و سینا سهیلی دو هموطن ایرانی که هفته گذشته به چین اعزام شده بودند با استقبال تیم چینی و همراه شدن با دیگر خریداران محصولات چری از اقصی نقاط جهان در تور تفریحی سیاحتی مشتریان چری همراه شدند تا از برنامه های جذاب و متفاوت تدارک دیده شده مختلف بهرمند شوند. بازدید از شهر شانگهای و شهر تاریخی سوجو و همچنین برنمه بازدید از کارخانه تولیدی چری از جمله برنامه های آنها طی این سفر بوده است. همچنین حضور در مراسم رسمی معرفی محصولات و جلسه مشترک تقدیر و تشکر از نمایندگان در اجتماع با شکوهی از میهمانان مدعو از کشورهای برگزار شد و هریک تجربه های خود از استفاده از محصولات چری را به اشتراک گذاشتند.
این دو هموطن پس از بازدید از کارخانه و بعد از یک هفته اقامت در چین به کشور باز خواهند گشت. با اجرای این برنامه مدیران خودرو گامی موثر در جهت اعتماد سازی مشتریان برداشته است. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/10
البته،شما نون خور،مدیران خودرو هستید،واین حرفها رو ثبت نمیکنید،اما من با سند و مدرک میگم،که چقدر مدیران خودرو،کلاهبردار،وضد مشتری مداریست،وتمام اینها دروغ است،،4/26 یه دستگاه تیگو۷با قیمت قطعی۱۷۷تومن و تحویل۴۵روزه ثبت نام کردم،دقیقا در وسط شهریور تمام نمایندگیها پر شد از تیگو۷ با هر رنگ و تحویل روز با قیمت۳۰۰تومن،،در اوج گرانی دلار و مسافرتها،،۴۵روز ما تموم شد،وگفتن گمرک نمیدهد،یا باربری نیست،،اما چطور این همه تیگو۷ وارد بازار شدودر پارکنیگ تهرانسر جا نبود،،نود روز گذشت،،ووقتی تابستان تمام شد و دلار پایین امد و تیگو۷به زیر قیمت خود مدیران خودروتا۲۲۰تومن رسید با هزار دعوا و شکایت تحویل دادن،واز بازار سیاه بخوبی با پول مردم سود کردن،،وبرای دو ماه تاخیر دو میلیون خسارت ان هم گفتن بروید تا دوماه دیگر این مبلغ به حساب شما واریز میشود،،ایا همین بس نیست تا کلاهبردار معرفی نشود،،ایا با سو استفاده از قرار داد های کذایی،تکریم مشتری میکنند،،روز اول با قید زمان کم،ثبت نام میکنند،در قرار داد خسارت تاخیر را ۱۲درصد یعنی نصف سود بانکی فعلی میگذارند،وتا هر موقعه که دوست داشته باشند تاخیر میکنن،اگر پول ما را در بانک هم بگذارند باز سود میکنند،،ایا با توجه به اینکه،اکنون سود تاخیر فقط ۶درصد شده نشانه کلاهبرداری نیست،،اگر شرکتی مشتری مدار باشد،اولان تاخیر نمیکند،دوما لااقل مانند سود بانکی خسارت میدهد،کجا ایران سود بانکی ۶درصد است،،چرا نباید وقتی خلاف وعده کردن،همان روز با تحویل خودرو،خسارت را هم پرداخت نمیکنن تا اینهمه ناراحتی مردم را تسلا دهند؟
1397/8/11
قیافه شون وقتی رفتن چین و دیدن خود چینی ها این آشغالهائی که خودشون تو ایران دولاپهنا خریدن رو قبول ندارن و سوار بهترین برندهای خودروئی دنیا هستن باید دیدنی باشه....
1397/8/11
میگن دارندگی و برازندگی همینه دیگه، ما مثل سگ کار می کنیم هیچی به هیچی ! طرف 200 میلیون داره مثلا تیگو 7 میخره تازه برنده مسابقه هم میشه و میره یه دوری چین هم میزنه و کلی هم اونجا سرمایه گذاری می کنه و برمیگرده . شخصا 5 ساله مسافرت داخلی نرفتم چه برسه به خارجی ! پول جمع کرده بودم یک ماشین بخرم امسال تابستون برم یه دو روز شمال که اونم به لطف مسئولین گرامی نشد و نتونستم ! اینجوری هم داره پیش میره دیگه از این به بعد کلا نمیتونم ! خدا رو شکر !!!