موضوعات داغ

هیجان برای سدان های اقتصادی؛ وقتی تویوتا کمری و تویوتا آوالون اسپرت می شوند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی SEMA امسال نشان داد که تویوتا اخیرا اهمیت زیادی به خودروهای اسپرت می دهد و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در اواخر این ماه نیز برنامه هایی دارد.
در توئیت کوتاهی که از تویوتا منتشر شده این شرکت مدل های جدید TRD را به بازار معرفی خواهد کرد. این توئیت شامل یک عکس نیز بود که مدل های اسپرت TRD از کمری و آوالون را نشان می دهد.
این تصویر خیلی جزییات ندارد و نمی توان اطلاعات زیادی را از آن دریافت کرد اما دیده می شود که این مدل ها به اسپیلیتر جلو و تزیینات قرمز رنگ مجهز شده اند. همچنین رینگ های آلیاژی اسپرت سبک وزن و ترمزهای ارتقا یافته با کالیپرهای قرمز رنگ نیز در این عکس دیده می شوند.
تویوتا گفته است که از این مدل ها در 28 نوامبر رونمایی خواهد کرد. اطلاعات فنی زیادی از این خودروهای موجود نیست ولی گفته شده یکی حداقل یکی از آنها نیز هیبریدی خواهد بود. رونمایی از آوالون و کمری TRD در حالی اتفاق می افتاد که 4 ماه از رونمایی مدل 86 TRD نیز می گذرد. این مدل به امکاناتی مانند بادی کیت اسپرت، نوارهای سه رنگ بدنه و سیستم اگزوز اسپرتTRD با خروجی های اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ مجهز شده است. این مدل ویژه به ترمزهای برمبو، کمک فنرهای SACHS، رینگ های اسپرت 18 اینچی و تایرهای تابستانی میشلین نیز مجهز است.
در بخش موتوری تویوتا آوالون از یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر استفاده شده که می تواند 268 اسب بخار قدرت و 335 نیوتون متر گشتاور تولید کند. کمری نیز از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر به قدرت 206 اسب بخار و گشتاور 305 نیوتون متر برخوردار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد