موضوعات داغ

شرایط پیش فروش آریزو 5 توربوشارژر و معمولی اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی مدیران خودرو، شرایط فروش چری آریزو 5 در دو مدل توربوشارژر با کد 5TE و همچنین نسخه معمولی با کد 5 MT را در قالب طرح پیش فروش نقدی اعلام کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی جزییات آن داشته باشیم.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی مدیران خودرو، چری آریزو 5 توربوشارژر محصول سدان مدیران خودرو برای بازار ایران در مدل 5 T.E ثبت سفارش و عرضه خواهد شد که قیمت تعیین شده برای ثبت سفارش در شرایط فروش مذکور، شامل مبالغی همچون 109 میلیون و 200 هزار تومان، مبلغ 93 میلیون و 600 هزار تومانی و همچنین در آخر شامل مبلغ 78 میلیون تومانی می شود که به ترتیب سود مشارکت 13 درصد، 15 درصد و 17 درصد خواهند داشت و موعد تحویل آنان باتوجه به هزینه پیش پرداخت هم به ترتیب معادل 120 روز، 150 روز و 180 روز خواهد بود که با جریمه تاخیر مشترک 6 درصد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هرچند در این جدول شرایط فروش نسخه معمولی چری آریزو 5 هم اعلام شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر دنبال کنید.

شرایط پیش فروش آریزو 5 توربوشارژر و  معمولی

شرایط پیش فروش آریزو 5 توربوشارژر و معمولی

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/19
دزد ترین شرکت، یه وقت ماشین نخرید ازش، سایپا و ایرانخودرو شرف دارن به اینا
1397/8/19
زرت خخخ واقعا آدم باید تعطیل باشه با این قیمت ها از مدیران خودرو لگنی بخره ، همین تیگووو 5 که تعریف میکنن برید تعمیرگاه ها ببینید چی میگن هر 30 هزار کیلومتر 15 میلیون خرج رو دستتون میزاره
1397/8/19
سلام
این حرفا چیه میزنید
واقا برای بعضی ها متاسفم که از خودروسازان داخلی که ماشینهای ده های گذشته کشورهای کره ، فرانسه و...رو تولید میکنند و به مردم ایران میدن حمایت میکنن!
یا قصد تخریب دارین یا بدون تفکر یه حرفی زدین یا ... در کل به نظر من حرف شما پسندیده و سنجیده نیست.
ایرانخودرو وسایپا تست درایو ندارن هنوز!هیچ ماشین ایرانی گارانتی 5 ساله نداره ! هیچ محصولی از ایرانخودرو سیستم پایداری ساده ای مثل esp رو نداره و...
شرف یعنی این که برای ملتت ماشین استاندار تولید کنی و به فکر آسایش و آرامش مردمت باشی!
بعدش میشه بگی چی و چی تیگو میشه15 میلیون؟
در دنیا پیشرفت خودروسازان چینی قابل تحسین است
و مثلا کدوم ماشین ایرانی مشخصات رقابتی با تیگو5 دارد ؟
دیگه خیلی با این پست ها و ... آشنا هستند و خیلی ها هم سواد ، عقل و بینش دارن .
به امید روزی که شاهد پیشرفت خودروسازی کشور باشیم و بتونیم سوار ماشینهای ایرانی استاندارد، ایمن با تکنولوژ های روز شویم.
1397/8/19
آریزو ۵ توربو بسیار ماشین با کیفیت و بت خدمات پس از فروش عالی هست.
ایران خودرو و سایپا که میری انگار میخان ارثیه پدرشون رو ببخشن بهت که انگار دارن لطف میکنن که بهن ماشین میفروشن
خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا که زیر صفر گیفیت تحویلشون افتصاح
اما من آریزو ۵ توربو تحویل گرفتم عالی خدمات پس از فروش عالی ، واحد فروش عالی خلاصه بگم سگ محصولات مدیران خورو میرزه به محصولات ایران خودرو و سایپا
1397/8/20
سلام
واقعا یه عده فقط قصد تخریب دارن ولی اگه واقعیت رو ببینید واقعا خودروسازی چین پیشرفت کرده و این رو باید پذیرفت که ایرانخودرو و سایپا بعد از سالها همچنان درگیر تولید خودروهای قدیمی و با قطعات بی کیفیت هستند و اصلا درخصوص نوآوری ، توسعه و افزایش کیفیت و رضایت مشتری هیچ کاری نکردن ، حالا هی بیاییم بگیم چینی فلان و چینی بهمان.
همین شرکت چری همزمان با چین ، خودروهاشو داره توی ایران هم رونمایی میکنه ، نمونش آریزو۶.
یا حداقل بهبود رو میشه در سری های x33s sport و یا تیگو۵ و تیگو۷ میشه دید . والا ایرانخودرو و سایپا هم که چند ساله درگیره ورژن های مختلف پژو و سمند اند از ۴۰۵ و ۲۰۶ و ۲۰۶ صندوقدار و ۲۰۷ و ۲۰۷ صندوقدار و رانا و آردی و روآ و سورن و وانت آریسان و دنا و دناپلاس و امثالهم شدند. باشد که تا ۱۰۰ ساله دیگه هم تولید بشوند و رستگار شوند.
1397/8/20
سلام
خودرو بانک، چرا در مورد افزایش 56 میلیونی آریزو 5 te پرسشی از مدیران خودرو مطرح نمیکنید؟؟ 🤔