موضوعات داغ

آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که احتمالا شما نیز می دانید امروز بازی برگشت تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز (فینال لیگ قهرمانان آسیا) در تهران در ساعت 6:30 عصر برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی نماینده کشورمان، قطعا جشن پیروزی به خیابان ها نیز کشیده خواهد شد. مسائل ترافیکی پیرامون بازی ها و جشن های پیروزی احتمالی بعد از آن ها همواره مورد توجه پلیس راهنمایی و رانندگی بوده است.
به نقل از مهر، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این خصوص در مصاحبه با خبرگزاری ها عنوان کرد که براساس پیش بینی ها حضور طرفداران در ورزشگاه از صبح امروز رخ خواهد داد و به همین جهت نیز همکاران پلیس از ساعات ابتدایی امروز شنبه 19 آبان ماه در حوالی ورزشگاه آزادی و معابر منتهی به ورزشگاه مانند جاده مخصوص، اتوبان تهران ـ کرج و معابر ضلع شمالی که به بزرگراه شهید حکیم ختم می‌شود حضور دارند.
مهماندار با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در اطراف خیابانهای ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: تمامی خودروها باید در داخل پارکینگ پارک شوند و در صورتی که ظرفیت پارکینگ ها پرشود به ناچار ورودیها به سمت ضلع شرقی و غربی ورزشگاه بسته خواهد شد.
وی متذکر شد: خواهشمندیم در صورت اعمال این محدودیتها، شهروندان با پلیس همکاری کنند. اگر شهروندان خودروهای خود را در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج پارک کنند، راه مسدود شده و دیگران دچار مشکل خواهند شد. به همین دلیل خودروهایی که در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج یا محلهای غیرمجاز مانند ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارک شوند، حتماً توسط همکاران با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.
مهماندار در ادامه توضیح داد که در صورت قهرمانی پرسپولیس نیز تمامی نیروها به حالت آماده باش بوده و در تمامی میادین و معابر مهم شهر حضور خواهند داشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآورد شد: اگر احیاناً مردم قصد برپایی شادی داشتند، کار کنترل ترافیک را انجام می‌دهیم اما خواهشمندیم در صورت قهرمانی، این برپایی شادی به نحوی نباشد که مزاحمت ترافیکی برای دیگران ایجاد کند و مجبوریم در صورت قهرمانی و شلوغی معابر، محدودیتهای ترافیکی اعمال کنیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/20
والا ما هرجا میریم روزهایی که پلیس نیست ترافیک کمتره تا روزهایی که هست.
1397/8/20
اونم چه قهرمانی :دی
داغ ستاره واقعی به دلشون موند بیچاره ها از این ستاره الکی ها بدیم بزارن دلشون خوش باشه