موضوعات داغ

معجون عجیب روسی کره ای؛ نگاهی به مشخصات کامیون آفرودی با موتور هیوندای

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مجموعه روسی Technoimpluse یک کامیون آفرودی جدید معرفی کرده که می توان از آن به عنوان جایگزینی مناسب برای خودروهایی همچون جیپ رانگلر و تویوتا لندرکروزر استفاده کرد. این خودروی جدید Rocket Z نام دارد و یک کامیون اس یو وی موتور وسط با قابلیت حمل نه مسافر است.
این کامیون کوچک که قیمتی در حدود 85 هزار دلار دارد به موتور توربودیزلی ۴ سیلندر هیوندای با حجم 2.5 لیتر مجهز شده است. این موتور در دو نسخه قابل انتخاب است. نسخه اول دارای قدرت 82 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتون متر و نسخه دوم با قدرت 99 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر عرضه می شوند. گیربکس Rocket Z پنج دنده دستی بوده و حجم باک سوخت آن نیز 100 لیتر است. در بخش تجهیزات آفرودی نیز Rocket Z به دنده کمکی، دیف لاک و سیستم چهارچرخ محرک مجهز است و حتی سیستم تنظیم باد تایر از داخل نیز روی آن نصب شده است.

Rocket Z

Rocket Z

زاویه ورود و و خروج از شیب Rocket Z به میزان 52 درجه است و می تواند از آبی به عمل 60 سانتی متر هم عبور کند. در بخش ابعاد، Rocket Z دارای طول 4.89 متر و عرض 2.49 متری است.

Rocket Z

Rocket Z

چیدمان صندلی ها در Rocket Z کمی خاص است و در بخش جلویی تنها یک صندلی برای راننده وجود دارد و برای کسی که بخواهد جلو بنشیند یک صندلی موقت از نوع تاشو پیش بینی شده است. صندلی های ردیف دوم هم قابلیت تا شدن را دارند تا بتوان از زیر آنها به موتور دست پیدا کرد و در انتها نیز صندلی های ردیف عقب از نوع دیواری و تاشو هستند و با تا کردن آنها فضای بزرگی در عقب ایجاد می شود که حتی می توان درون آن خوابید.
شرکت سازنده ی Rocket Z نسخه ی شش چرخ از این خودرو را نیز تولید می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد