موضوعات داغ

تصاویر نسل جدید تویوتا کرولا 2020 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

عکس مطلب اول
در حالیکه درب‌های نمایشگاه خودرو گوانگجو در هفته آینده برروی عموم بازخواهند شد، تصاویری از نسل دوازدهم پرفروشترین سدان دنیا یعنی تویوتا کرولا در اینترنت منتشر شده‌است.
جریان از این قرار است که تمامی شرکت‌های خودروسازی دنیا، غرفه‌های خود را برای نمایش آخرین محصولات خود در نمایشگاه خودرو گوانگجو آماده می‌کنند. تویوتا هم از این قاعده مستثنا نیست و از طریق دو شرکتی که با تویوتا در چین همکاری می‌کنند یعنی FAW و GAC آخرین محصولات خود در را آماده نمایش می‌کند.

تویوتا کرولا 2020

تویوتا کرولا 2020

حال عده‌ای هم از این فرصت استفاده نموده و با انتشار تصاویری از نمونه‌های واقعی و نه تصاویر سه بعدی که بر اساس تصورات و فرضیات ساخته شده‌اند، هیجان موضوع را بیشتر کرده و به قولی بازارگرمی می‌کنند.
هر چند هنوز روی اکثر قسمت‌های خودروها را پوشش پلاستیکی سفید رنگ پوشانده و تا معرفی رسمی این خودروها که هفته آینده است باید صبر نمود ولی در این تصاویر دو نمونه تویوتا کرولا مشاهده می‌شود، نمونه‌ای به رنگ آبی تیره یا سورمه‌ای که احتمالاً نمونه هیبرید یا Levin است و نمای جلو آن بیشتر به Toyota Camry Hybrid شبیه شده‌است و چراغ‌های روشنایی روز آن بصورت چند خط افقی می‌باشند. دیگری نمونه‌ای به رنگ قرمز است که احتمالاً نمونه معمولی است و قسمت جلویی آن هم بیشتر به Toyota Auris شبیه شده‌است و مه شکن آن دایره‌ای شکل است.

تویوتا کرولا جدید

تویوتا کرولا جدید

نسل دوازدهم تویوتا کرولا برروی پلتفرم GA-C ساخته شده که خود این پلتفرم هم قسمتی از معماری جدید تویوتا با مخفف TNGA است و هدف اصلی این معماری هم کم کردن قیمت محصولات می‎‌باشد. به احتمال قوی و همچون نمونه هاچبک تویوتا کرولا، موتور نصب شده برای نمونه معمولی یک موتور 1.2 لیتری توربو با حداکثر قدرت 116 اسب بخار خواهد بود. در نمونه‌های هیبرید هم یک موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی که همراه با موتور الکتریکی خود حداکثر 122 اسب بخار تولید خواهد نمود و در نهایت یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی که همراه با موتور الکتریکی خود حداکثر 180 اسب بخار تولید خواهد نمود. موتور 2.0 لیتری از سری موتورهای Dynamic Force Toyota خواهد بود.

نویسنده : مهرداد کشکولی ایلات

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/27
درود بر تویوتا که برای سال 2020 از الان خودرویی چنین زیبا و باکیفیت
تولید می کنند در حالی که اینجا مونتاژ کاران تحت حمایت دولت از تولید
همین خودروهای قدیمی مثل سمند و پارس و ...عاجز هستند!!