موضوعات داغ

خداحافظی با کادیلاک چینی؛ سرنوشت تلخ کادیلاک CT6 هیبریدی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کادیلاک رسما از تصمیمش برای توقف عرضه‌ی مدل پلاگین هیبریدی CT6 در بازار آمریکای شمالی خبر داد. مدل جدید این خودرو برای سال 2019 وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد و همچنین اولین مدل V از این سدان پرچمدار کادیلاک نیز در سال 2019 به بازار خواهد آمد.
جنرال موتورز برنامه دارد تا سال 2023 بتواند 20 محصول الکتریکی را داشته باشد که چندتای آنها از محصولات کادیلاک خواهند بود. کادیلاک اعلام نکرده دلیل توقف تولید مدل پلاگین هیبریدی CT6 چیست و شاید فروش کم این خودرو دلیل این امر باشد. مقصر اصلی فروش کم این مدل را باید جنگ تجاری بین آمریکا و چین دانست.

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید

برخلاف مدل عادی CT6، مدل پلاگین هیبریدی در کشور چین تولید می شود. به همین دلیل مشخص نیست کادیلاک می تواند چند دستگاه از این خودرو را در بازار آمریکا به فروش برساند. از نظر قیمتی CT6 پلاگین با 75 هزار دلار قیمت پایه‌، در رده ای بین بی ام و 530e iPerformance با قیمت 53 هزار دلار و بی ام و 740e xDrive iPerformance با قیمت 91 هزار دلاری قرار می گیرد.

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید

کادیلاک CT6 پلاگین هیبرید به یک موتور چهارسیلندر 2 لیتری توربو مجهز است که 265 اسب بخار قدرت و 399 نیوتون متر گشتاور دارد. یک باتری لیتیوم-یون 18.4 کیلووات ساعتی در این خودرو برق مورد نیاز دو موتور برقی را تامین می کند که هر یک 100 اسب بخار قدرت دارند.
قدرت نهایی CT6 به 335 اسب بخار و گشتاور آن به 586 نیوتون متر می رسد. شتاب صفر تا صد کیلومتر CT6 پلاگین 5.2 ثانیه است و می تواند در حالت تمام برقی 50 کیلومتر را طی کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد