موضوعات داغ

ام جی eZS به عنوان نخستین محصول الکتریکی این شرکت وارد بازار می شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ام جی پس از سرمایه گذاری هایی که توسط سایک در آن انجام شد، مجددا به مدار تولید انبوه بازگشته و در هر نمایشگاه خودرو، محصولات جدیدی را به بازار معرفی می کند. سرمایه گذاری های گسترده انجام شده در سایک موتور، موجب شده تا ام جی افزایش قابل توجهی را در فروش تجربه کند. سال گذشته ام جی موفق به فروش 134،786 دستگاه اتومبیل شد که نسبت به رکورد سال قبل از آن، که 80،389 دستگاه بود، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.
ام جی eZS که به عنوان نمونه الکتریکی ام جی ZS شناخته می شود، نخستین بار در جریان نمایشگاه گوانگژو برای عموم به نمایش در آمد. بنابر اطلاعاتی که خبرگزاری اتوکار از این خودرو بدست آورده، ام جی یک موتور الکتریکی 148 اسب بخاری را برای آن تدارک دیده و محدوده برد ام جی eZS نیز، در حدود 420 کیلومتر خواهد بود.

ام جی eZS

ام جی eZS

با وجود آن که در بسیاری از مناطق دنیا، ام جی ZS می تواند رنو کپچر و نیسان کیکس را در رقابت به چالش بکشد، عمده ترین دلیل عرضه ام جی eZS ، پتانسیل های بالای بازار چین برای خودروهای الکتریکی است. بازار چین بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی در دنیا به شمار می آید و هر خودروی تمام الکتریکی که بتواند محدوده برد بیش از 250 مایل را با یک بار شارژ طی کند، شانس دست یابی به فروش موفق را خواهد داشت.
هنوز ام جی تایید نکرده که این خودرو را برای بازار انگلستان عرضه می کند یا خیر، اما از آن جا که مبدا برند ام جی، انگلستان است، و بازار خودروهای SUV در حال حاضر جز سود ده ترین بازارهاست، این امکان وجود دارد که ام جی eZS در انگلستان نیز عرضه شود. دیگر شاسی بلند جدید ام جی، یعنی ام جی HS نیز برای جایگزینی با ام جی GS آماده می شوند و احتمال دارد تا نسخه الکتریکی این خودرو نیز به بازار بیاید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد