موضوعات داغ

مجموعه 458 دیزاین در فضایی بالغ‌بر 6 هزار متر مربع آغاز به‌کار کرد

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
دنیای ماشین‌بازها آنقدر وسیع است که نمی‌توان برای آن حد و مرزی درنظر گرفت. بر همین اساس هر کس که خود را به اصطلاح ماشین‌باز می‌داند، دائما سعی می‌کند که خودروی خود را تغییری دهد تا مطابق با سلیقه و خواسته‌هایش شود. در این راه مجموعه‌های خدماتی هستند که به خواسته‌های شما جامه عمل می‌پوشند. مجموعه 458 دیزاین یکی از همان مراکزی است که توانسته ظرف مدت حدودا 14 ماه با ارائه خدمات استاندارد، اسم و رسمی ماندگار در این حوزه برای خود بدست آورد.

458 Design

458 Design

روز گذشته شاهد افتتاح مرکز خدمات مجموعه 458 دیزاین در فضایی بالغ بر 6 هزار متر مربع در شرق تهران بودیم، این مرکز که در خیابان هنگام خیابان نیروی دریایی واقع شده، جهت انجام تمامی امور مرتبط با دیزاین و طراحی خودرو و همچنین امور حفاظتی از بدنه و متریال مصرفی در خودرو احداث شده است. به عنوان مثال می‌توان گفت که در این مجموعه تمامی خدمات مرتبط با احیای رنگ خودرو، واکس و پولیش، پوشش‌های محافظتی نانو سرامیک و تیتاتینوم در فضای ایزوله و مجزا انجام می‌شود. در بخش دیگر خدمات مربوط به صافکاری و نقاشی توسط افراد ماهر و زبده به‌صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود.

458 دیزایل

458 دیزایل

اما یکی دیگر از بخش‌هایی که این روزها با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به دنیای تیونینگ مواجه شده است، نصب و اجرای پوشش‌های کاور بدنه است که در این مجموعه توسط تیم حرفه‌ای آموزش دیده شده انجام می‌گردد. نصب کاور بدنه نیز در فضایی مجزا و اختصاصی صورت می‌گیرد که این موضوع سبب شده دقت عمل بالا رود و در نهایت پروژه با کمترین نقص تکمیل گردد.

458 Design

458 Design

در سوی دیگر خدمات فنی و مکانیکی برای تمامی خودروها اعم از وارداتی و داخلی نیز انجام می‌شود. از نکات جالب توجه در مراسم افتتاحیه مجموعه جدید 458 دیزاین، رونمایی از مازراتی گرن‌کابریو اس سفید رنگی بود که به جای کاور بدنه، از رنگ آمریکایی سفید مات با طیف آبی برای پوشش بدنه آن استفاده کرده بودند. همچنین برای خاص‌تر شدن این مازراتی، از بلک‌پکیج برای ادوات ظاهری این خودرو نظیر آینه‌های جانبی، رینگ‌ها، لیپ سپر و دیفیوزر و همچنین زه روی صندوق آن استفاده شده بود و در نهایت پوشش تیتانیوم برای حفاظت از رنگ آن روی بدنه خودرو اجرا شده بود.
اما این مراسم با حضور خودروهای خاصی همراه بود که این موضوع سبب شده بود جذابیت‌های بصری برای علاقه‌مندان به ماشین‌های خاص بیش از پیش شود. به عنوان مثال می‌توان به ب‌ام‌و Z4 زرد رنگی اشاره کرد که تغییرات گسترده‌ای در بخش فنی و ظاهری به خود دیده است. این خودرو به منظور شرکت در مسابقات درگ دستخوش تغییرات بسیار زیادی در بخش فنی شده است. همچنین یک دستگاه میتسوبیشی لنسر تیون شده نیز در این مراسم حضور داشت که به دلیل قابلیت‌های فنی بسیار زیادی که دارد همواره مورد استقبال علاقه‌مندان به خودروهای ژاپنی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/3
یه گزارش از بهترین مجموعه اسپورت کاران تهران تهیه کنید خوب میشه