موضوعات داغ

فولکس واگن تیگوان 2018 با کیت R-Line؛ سریع و شیک

عکس مطلب اول
اگر کیت R-Line برای فولکس واگن تیگوان برایتان جذابیتی ندارد، کیت تیونینگ جدیدی برای این کراس اوور معرفی شده که Black Style نام دارد.
این کیت را باید دقیقا نقطه مقابل کیت آفرود تیگوان دانست چون بیشتر روی توانایی های جاده ای تمرکز دارد. تیپ های کامفورت لاین و هایلاین تیگوان با این کیت قابل خریداری هستند و با نصب این کیت روی آنها تزیینات مشکی رنگ به خودرو اضافه می شود که ظاهری اسپرت و جذاب دارند.
قطعات مشکی رنگ تزیینی در این کیت شامل لبه ورودی هوا در سپر، رینگ های 19 اینچی آلیاژی، گلگیرها، روف ریل، قابل آینه‌ها و اسپویلر هستند. همچنین نوار زیر در ها و روی سپر عقب نیز به رنگ مشکی است و خط وسطی جلوپنجره هم به رنگ مشکی در آمده.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان

این پکیج شامل شیشه های جانبی و عقب دودی هم می شود که میزان دودی بودن آنها بالا بوده و می توانند تا 90 درصد نور خورشید را کاهش دهند.
تنها بخش کابین کیت بلک استایل که تغییر کرده فرمان چرمی اسپرت این خودرو است. تودوزی داخلی تیگوان با این کیت در 4 رنگ قابل انتخاب است.
در بازار آلمان قیمت کیت بلک استایل 3840 دلار است و مشتریان تیگوان می توانند با پرداخت 560 دلار دیگر رینگ های اسپرت سوزوکا با سایز 20 اینچی را هم انتخاب کنند.
متاسفانه کیت بلک استایل با وجود ظاهر اسپرت و خشن روی مدل های قوی تیگوان قابل سفارش نیست و قوی ترین مدل تیگوان در بازار اروپا هم هم اکنون 148 اسب بخار قدرت دارد که برای چنین ظاهری بسیار کم به نظر می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد