موضوعات داغ

قیمت جدید پژو 206 تیپ 2 دستوری بوده است؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هنوز دستگاه های مربوطه به صورت رسمی بخشنامه مربوط به افزایش قیمت خودروهای سواری را ابلاغ نکرده اند اما با این وجود قیمت پژو 206 تیپ 2 به صورت دستوری افزایش یافته است.
به نقل از تسنیم، طبق دعوتنامه جدیدی که از سوی ایران خودرو برای تکمیل وجه پژو 206 تیپ 2 به دست خریداران این خودرو رسیده، بهای آن به صورت رسمی 57 میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه‌های خود را انجام دهند. پیش از این بهای این خودرو 36 میلیون و 280 هزار تومان بوده است. ایران خودرو نسبت به این افزایش قیمت غیر رسمی تاکنون واکنش خاصی نشان نداده است.
کسب اطلاع از نمایندگی های ایران خودرو نشان می‌دهد هنوز ابلاغ رسمی در مورد افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی اعمال نشده اما دعوتنامه ای که اخیراً خبر آن مطرح شده به صورت دستوری صادر شده است. به نوعی مشتری خواسته با پرداخت هزینه بیشتری خودروی خود را زودتر از موعد تحویل بگیرد.
با این حساب مشخص است که ایران خودرو هنوز نتوانسته مجوز نهایی برای اعلام رسمی قیمت 57 میلیون تومان را اخذ نماید و بدین شیوه از تمایل خود برای فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار پرده برداشته است. عجیب آنکه انتشار چنین اخباری، حتی بدون ابلاغ رسمی باعث افزایش محسوس قیمت خودرو در سطح بازار شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/6
معلوم شد که مشکل ایرانخودرو برای تحویل ندادن ماشین های پیش فروش شده افزایش قیمت هست نه کمبود قطعه وقتی مشتری راضی بشه قیمت نجومی پرداخت کنه سریع وخارج از نوبت دعوتنامه میفرستن کلاه بردارن دیگه غیر ازاین انتظار نمیشه داشت
1397/9/6
دستوری یا عشقی فرقی نداره...مشکل اینه که خودروساز ما رقیب نداره پس میتونه هرکاری خواست بکنه!
بازار انحصاری و توهین به مشتری!!! دستاورد چهل ساله خودروسازی ملی!!!
1397/9/7
چرا قیمت باید در حاشیه بازار باشه
یعنی اگه حاشیه بازار قیمت همون قیمت پارسال بود باز افزایش قیمت نداشتیم ؟؟؟؟؟؟؟
باید قیمت خودرو از نظر هزینه که داره مشخص باشه
مشخصا هیچ خودروسازی پایین تر از هزینه تولید فروش نداره
حاشیه بازار رو خودتون درست کردید
شفاف بگید یه خودرو چقدر هزینه داره بیشتر از حاشیه بازار هم بدید مشکلی نیست فقط شفاف بگید
اینقدر با مردم بازی نکنید
اصلا قیمت رو آزاد بکنید و تعرفه گمرکی خودروهای زیر ۲۰ هزار دلار رو بردارید
باز ببینیم صداتون در میاد که قیمت تولید بیشتر از فروش هست