موضوعات داغ

احتمال تولید آئودی TT چهار در برای نبرد با مرسدس بنز CLA

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی بود که با منتشر شدن تصاویری مجازی از مدل 4 در آئودی TT این گمان قوت گرفته بود که آئودی به دنبال تولید این خودرو است. دو هفته پیش بود که اتو اکسپرس ادعا کرد آئودی از نسل بعدی TT قصد دارد در کنار مدل های کوپه و کانورتیبل این خودرو، مدل چهار در کوپه را هم تولید کند. اما سرانجام مدیر روابط عمومی آئودی در گفتگویی که با CarAdvise منتشر کرده این خبر را تکذیب و گفته چنین خودرویی تولید نخواهد شد.
البته وی به این مساله اشاره کرده که آئودی قبلا به فکر تولید خانواده‌ی TT بوده ولی دیگر این طرح کنار گذاشته شده. آئودی در سال 2014 در نمایشگاه خودروی پاریس از مدل اسپرت بک TT رونمایی کرده بود که این مساله احتمال تولید نسخه های مختلف این مدل را تقویت می کرد.

مدل اسپرت بک TT

مدل اسپرت بک TT

آئودی به TT به چشم یک خودروی سمبلیک و منحصر به فرد نگاه می کند و همین مساله تولید خانواده‌ی TT را مشکل تر می کند. ضمن اینکه توسعه‌ی چنین خودرویی هم زمان و هزینه زیادی می خواهد و به جز تولید مدل های دیزلی و بنزینی باید به فکر توسعه مدل برقی نیز بود.
بنابر گزارش های رسیده، مدل آینده‌ی TT روی پلتفرم MQB ساخته خواهد شد و استفاده از این پلتفرم سبب افزایش ابعاد این خودرو خواهد شد و ابعاد آن به مدل مفهومی اسپرت بک نزدیک می شود.
با اینکه آئودی تولید نسخه چهار در از این خودرو را منتفی اعلام کرده اما فروش مدل TT در سال های اخیر کاهش پیدا کرده و آئودی بالاخره باید فکری برای افزایش فروش دوباره این مدل کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/7
خوشم نیومد
ماشین بدون ریشه و من درآوردی
ماشین باید ریشه داشته باشه همیشه اصالت خودشو حفظ کنه مثه پراید سمند 405 پارس 20 سال بدون کوچکترین تغییر... این شعار فرغون سازی های ایران .(پیشرفت خواهیم کرد نه فورا ولی عمرا) :)
1397/9/7
ائودى ارباب ارباب هاست بنز كه جلوش عددى نيستFinish