موضوعات داغ

رقیب کره ای ب ام و سری هفت؛ جنسیس G90 لوکس تر از همیشه + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی جنسیس در یک رویداد محلی، نسخه فیس لیفت جنسیس G90 را با چهره تازه و همچنین فناوری های جدید صنعت خودروسازی در شهر سئول رونمایی کرده است که در ادامه مروری کوتاه بر روی جزییات ارائه شده از سوی شرکت خودروسازی جنسیس خواهیم داشت، هرچند تغییرات زیاد اتومبیل بر روی چهره آن بوده است که جزییات آن را می توانید در تصاویر شاهد باشید، اما این را بگوییم که طراحی اتومبیل در نسخه های استاندارد قبلی خیلی بهتر و جذاب تر از چهره جدید آن خواهد بود، هرچند طراحی یک موضوع کاملا سیلقه ای بوده و ممکن است که چهره جدید جنسیس G90 بتواند توجه خیلی از مشتریان را به خود جلب کند.
برخلاف طراحی بیرونی، شرکت خودروسازی جنسیس برنامه ای برای داخل کابین نداشته است و از همان طراحی نسخه استاندارد برای نسخه جدید فیس لیفت استفاده کرده است، مگر یک صفحه نمایشگر جدید 12.3 اینچی به همراه سیستم های هوشمند کاربری و پشتیبانی از انواع گوشی همراه و همچنین دریچه های باریک تر خروجی هوا بر روی کنسول مرکزی اتومبیل که تغییرات بزرگ G90 در نسخه فیس لیفت به شمار می آیند.

جنسیس G90 فیس لیفت

جنسیس G90 فیس لیفت


برخی از فناوری های بکار رفته در جنسیس G90 فیس لیفت عبارت هستند از سیستم کنترل تعلیق اتومبیل به همراه مهار کننده های الکترونیکی، سیستم هشدار خروج از جاده و نگهداشتن اتومبیل بین خطوط، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری و همچنین سیستم خروج از پارک ایمن به عنوان تجهیزات استاندارد اتومبیل اشاره داشت.
نسخه فیس لیفت اتومبیل در بازار کره جنوبی به همراه یک موتور 3.8 لیتری GDi، موتور 3.3 لیتری توربوشارژر GDi و همچنین به همراه یک پیشرانه قدرتمند 5 لیتری GDi به مشتریان عرضه خواهد شد که طبق ادعای منابع محلی کره جنوبی، نسخه فیس لیفت G90 از سال آینده وارد بازار خواهد شد، بنابراین جزییات نسخه های بین المللی اتومبیل در ماه های آینده منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد با نسخه محلی جنسیس G90 برای بازار کره جنوبی یکسان خواهد بود.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/12
با این طراحی میخواد رقیب سری ۷ باشه؟
1397/9/13
برو سر درس و مشقت
1397/9/13
محمد
از طرز حرف زدن هر کس معلومه چند سالشه :))
1397/9/12
واقعا در مقابل پیشرفت کره ایها فقط میشه گفت به کجا چنین شتابان
1397/9/12
ماشینهای آسیایی هرقدر هم که فکر کنن لوکس هستن ، هرگز نزدیک به ماشینهای آلمانی هم نمیشن . ممکنه یکی فکر کنه ظاهر این تیپ ماشینها قابل رقابت با بنز و ب ام و هست ولی واقعا اینطوری نیست . ضمن اینکه کیفیت رانندگی اونها زمین تا آسمون اختلاف داره . اونم ب ام و که نهایت لذت رانندگی رو بهت میده
1397/9/13
من نمي دانم چرا نمي خواهيد قبول كنيد كره اي ها دارن به آلماني ها ميرسند بله ممكن هست بي ام و بهتر باشد ولي قدمت اين شركت را كه ١٠٠سال هست و در حال كار هست را با كسي كه تجربه ٥٠ساله دارد هم مقايسه كنيد و ببينيد كه به نسبت اين زمان پيشرفت زياد و عالي دارد ولي نمي دانم چرا در برابر پيشرفت كره اي ها مقاومت ميكنيد.
1397/9/13
نظر دنیا این نیست. بدون تعصب ماشینو میبینه، کاری به کره ای یا آلمانی یا آمریکایی نداره. فقط جهان سومی ها مثل ما ایرانیا همیشه تفکرات دمده داریم راجب همه چیز. نیسان هم ماشین آسیایی هست(برو ببین چی داره تولید میکنه). تویوتا آسیاییه(دنیا رو در دستانش داره).
1397/9/15
اینقدر از این داستنهای صد من یه غاز برای خودتون میخونید که همین الان هم چینیی ها خودشون رو کشیدن بالا و رسوندن به جایگاه قبلی کره ای ها .
شما از همون آدمهایی هستید که هنوز عقیده دارید ما آریا ها نژاد برتر جهان هستیم و فلان ...
بکشید بیرون از این عقاید مسخره که هنوز آلمانی ژاپنی و ... میکنید . هیچ کس مثل شما ها دیگه اینطوری فکر نمیکنه .
1397/9/12
از رینگش خوشم نیومد
1397/9/12
آخه بی ام و کجا و این کجا....جلوش زشته
1397/9/13
همین مونده بود یه عشق پجو بیاد داستان بگه ؟؟ خخخخ نه جلوی 405 قشنگه
1397/9/13
نمی دونم چرا این جلو پنجره با اون وضعیت زیاد حال نداد
1397/9/13
دوستان قبول کنید سرعت پیشرفتشون بالاست.اینا از زیر صفر رسیدن به جایی که حالا دارن واسه آلمانیا خط و نشون میکشن.حالا این که به بی ام و میرسه یا نه رو کاری نداریم.اونوقت مدیرای مفت خور ما تو فکر اینن که چطور این فرقونارو گرون کنن سه لا پهنا بیندازن به خلق خدا.جدا خاک بر سرمون.....
1397/9/25
به نظر من از لحاظ طراحی حتی با نسل قبلی بی ام و سری هفت هم نمیتونه رقابت کنه چه برسه به نسل جدیدش