موضوعات داغ

نگاهی به اولین تریلر از فصل سوم گرند تور + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمتر از 2 ماه دیگر، پخش فصل سوم برنامه "گرند تور" در سرویس "آمازون پرایم" آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان به این برنامه و همچنین مجریان محبوب آن از جمله "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" می‌توانند خود را برای چند هفته سرگرم کننده و هیجان انگیز آماده کنند و از برنامه آنان لذت ببرند، اما اخیرا کمپانی آمازون قبل از شروع فصل دوم برنامه "گرند تور"، یک ویدیو جدید منتشر کرده است که دلیل تاخیر این برنامه و عدم پخش آن در ماه‌های گذشته را نشان می‌دهد.
خوشبختانه مجریان برنامه گرند تور در این فصل مشکل خاصی نداشتند و بدون حاشیه و حادثه برنامه را ضبط کرده اند، زیرا همانطور که می دانید در جریان فصل قبل "جیمز می" تنها بازمانده از مجریان برنامه گرند تور بوده است که اتفاق خاصی برای آن رخ نداد، زیرا جرمی کلارکسون در تعطیلات تابستانی خود بیمار شد و ریچارد هموند نیز هنگام رانندگی با خودروی هایپرکار "ریماک کانسپت وان" دچار حادثه شد و به بیمارستان منتقل شد تا تنها بازمانده این برنامه، "جیمز می" باشد. اما خوشبختانه در این فصل مشکلی برای هیچکدام بوجود نیامده و شاهد یک فصل هیجان انگیز دیگر از مجریان برنامه خواهیم بود.
حال باتوجه به اعلام آمازون، فصل سوم برنامه "گرند تور" با ارتقا سطح کیفی خود، پخش آن از تاریخ 18 ژانویه سال آینده (2019) آغاز خواهد شد تا پس از یک انتظار نسبتا طولانی، بار دیگر شاهد این سه مجری محبوب دنیای خودرو در قاب مانیتور باشیم. ولی هنوز مشخص نیست که فصل سوم درچند قسمت ساخته شده است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد