موضوعات داغ

آشنایی با پیشرفته ترین ماشین پلیس دنیا در دوبی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پلیس دوبی را همه به خاطر تجهیزات و ماشین های خاصش می شناسند. این نیروی پلیس از بوگاتی ویرون گرفته تا موتور سیکلت پرنده ی هاوربایک S3 را در اختیار دارد و در گاراژ آنها می توان هر نوع خودروی اسپرتی را پیدا کرد.
با این وجود این نیروی پلیس که در دنیا مانند ندارد بار دیگر تصمیم گرفته که سبب تعجب همه شده است. پلیس دوبی قصد دارد به زودی ناوگانی از خودروهای گشتی Giath را به خدمت گیرد. این خودروها به مجموعه ای از فناوری های هوشمند همانند توانایی شناسایی چهره‌ی افراد مجهز هستند و به گفته دپارتمان پلیس دوبی یکی از پیشرفته ترین خودروهای پلیس ساخته شده در جهان است.

Giath

Giath

خودروی Giath به تکنولوژی رهگیری سایر خودروها مجهز است و در تمامی حالات با مرکز پلیس نیز در ارتباط مستقیم است. داشبورد این مدل تماما دیجیتالی است و از یک نمایشگر لمسی بزرگ تشکیل شده است. این نمایشگر در محدوده جلوی سرنشین جلو نیز قرار دارد و به این ترتیب راننده می تواند در هنگام ماموریت تمام تمرکز خود را روی رانندگی بگذارد. اطلاعات کمی از این خودرو منتشر شده اما ساخت این 4×4 توسط شرکت W موتورز انجام شده که قبلا نیز ساخت خودروی سوپراسپرت Lykan را در کارنامه خود دارد. سیستم های کامپیوتری نیز توسط شرکت Safe City Group که یک شرکت اماراتی مستقر در دوبی است ساخته شده اند.
از توانایی های این مدل اطلاعاتی در دسترس نیست ولی روی شاسی شورولت سابربن و تاهو ساخته شده و احتمالا از قوای محرک مشابهی هم برخوردار باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد