موضوعات داغ

آزمایش متفاوت مرسدس بنز E200؛ ضعیف ترین مدل E CLASS چقدر سریع است؟ + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل های پایه‌ ی مرسدس بنز E کلاس بسته به بازار که عرضه شوند متفاوت هستند. در بازار آمریکا مدل پایه‌ی این خودرو کد E300 دارد و موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوی آن 241 اسب بخار قدرت دارد. در بازار آلمان اما مدل E200 نسخه‌ی پایه محسوب می شود و موتور آن تنها 181 اسب بخار قدرت دارد که E کلاس را هم رده اشکودا اکتاویا قرار می دهد. اما آیا ضعیف بودن به این معناست که E کلاس خودروی کندی است؟
این خودروی سدان 1.6 تن وزن دارد و عملکرد آن چندان بد نیست. البته نباید انتظار یک E63 را از آن داشت ولی اختلاف قیمتی این دو مدل هم خود 64 هزار یورو است و با پول E63 می توانید دو عدد مدل فول E200 را با تمامی آپشن ها بخرید.
در فیلمی که در ادامه برایتان آماده کرده ایم یک مرسدس E200 موفق به ثبت شتاب 8.73 ثانیه می شود که تنها 1 ثانیه از عدد اعلامی کارخانه کند تر است. مرسدس بنز حداکثر سرعت این مدل را 240 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده ولی در این فیلم مشاهده می شود که بیشتر از 233 کیلومتر نمی رود. گرچه E200 خودروی مناسبی برای پیست و یا تایم گیری در نوربرگ رینگ نیست ولی توانایی های آن از انتظار بسیاری از رانندگان عادی بیشتر است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/18
بنز که میگن اینه!!
جهت اطلاع کسایی که میگن کره ای با ژاپنی و آلمانی فرقی ندارن!! جهت اطلاع کسایی که میگن برند مهم نیست!!
1397/9/19
اینکه میگین حداکثر سرعت و شتابش با رقم اعلامی کارخانه فرق داره رو قبول ندارم چون اونا در شرایط استاندارد تست کردن
شما باید ارتفاع از سطح دریا و خیلی از موارد دیگه رو هم در نظر بگیرین