موضوعات داغ

شرایط پیش‌فروش جیلی GC6 الیت اعلام شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
جیلی GC6 که درواقع نسخه تغییریافته‌ای از سدان چینی Englon King Kong است توسط شرکت خودروسازان بم به‌عنوان تولیدکننده محصولات جیلی راهی جاده های ایران شده است. این خودرو از سال گذشته با قیمت 50 میلیون تومان راهی جاده های کشور شده و کم کم قیمت آن به 70 میلیون تومان رسیده و به همین روال روال صعودی خود را ادامه داد. این‌بار باتوجه به اتفاقات پیش‌آمده در صنعت خودروی کشور شاهد افزایش قیمت GC6 الیت ازسوی خودروسازان بم هستیم.
این شرکت به تازگی طرح پیش‌فروش جیلی GC6 الیت اعلام کرده که مطابق با آن خریداران باید مبلغ 65میلیون‌تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب این شرکت واریز کنند و مابقی مبلغ را باتوجه به قیمت قطعی 105میلیون‌تومانی جیلی GC6، در 9فقره چک به‌مبلغ 5‌میلیون‌و 18هزارتومان با فواصل دوماهه پرداخت کنند.
با توجه به شرایط فروش منتشر شده، موعد تحویل خودروی مذکور دی‌ماه 97 بوده و سود تاخیر در تحویل نیز 2.5 درصد می باشد.
نسخه فیس لیفت یا همان اکسلنت این خودرو نیز ازسوی خودروسازان بم عرضه شده که با توجه به افزایش قیمت مدل الیت باید انتظار افزایش قیمت مدل اکسلنت را نیز داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/11
حیف پول ، رینگهاش مشابه رینگ ساینا ، کیفیت داخلی هم که دمپایی آب شده ، من نمیدونم چه فکری پیش خودشون میکنن بابا درسته آب گل آلود شده ولی شما با این تحفه قادر به ماهیگیری نیستین
1397/9/12
با فرمایش شما کاملا موافق هستم
1397/9/12
باید به عقل اونایی که با این قیمت میرن ثبت نام می کنند شک کرد!!!دیگه اینا ملت رو چی فرض کردن تازه این مدل پایه هستش!!!