موضوعات داغ

سلام قالپاق؛ حذف رینگ های آلومینیومی از روی پژو 207 دنده ای

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از خبرهای پرحاشیه چند هفته اخیر، حذف برخی از آپشن های محصولات ایران خودرو بود که بزرگ ترین خبر آن می تواند حذف رینگ های آلومینیومی از روی برخی از محصولات این شرکت از جمله خودروی دنا باشد تا به این نتیجه برسیم که شرکت بزرگی همچون ایران خودرو در تامین رینگ های آلومینیومی محصولات خود هم مشکل دارد. به همین دلیل گروه صنعتی ایران خودرو بار دیگر به استفاده از رینگ های فولادی (معمولی) به همراه قالپاق های زشت معروف روی آورده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، اخیرا خودروی پژو 207 دنده‌ای هم درست همانند اکثر محصولات ایران خودرو رینگ های آلومینیومی خود را از دست داده و قرار است که با رینگ فولادی (معمولی) به مشتریان عرضه شود. به عبارتی دقیق تر قرار است پژو 207 دنده‌ای از همین ماه با رینگ فولادی و قالپاق با کد کلاس 60005 و 60007 و همچنین حذف کروز کنترل در کلاس 60005 به مشتریان عرضه شود که در این بین کلاس 60005 دو آپشن مهم خود یعنی رینگ آلومینیومی و کروز کنترل و همچنین کلاس 60007 یک آپشن مهم خود یعنی رینگ های آلومینیومی را از دست خواهد داد. هرچند دیگر آپشن های مهم پژو 207 به قوت خود باقی هستند.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/13
میگم حالا که به قول خودرو سازها همش دارن ضرر میکنن و اینقد نیرو کار از دست میدن و اگر دولت کمک نکنه ورشکست میشن و هی اپشن(که چه عرض کنم) کم میکنن و این همه اشغالی که میسازن که فقط میشه باش رفت اون دنیا چرااااااا اینقدر اصرار دارن به تولید؟؟؟؟؟؟؟؟بخدا ما راضی به ضررشون نیستیم.اخه من حس میکنم اینا همش فکر ما مردم هستن که از بروزترین خودروهای روز دنیا عقب نمونیم.همینطوره نه؟
1397/9/13
ولی به نظر من بهترین کار ایران خودرو حذف راهنما روی گلگیر بوده
به نظر من اینطوری قشنگ تر و باکلاس تره :)
واقعا اون راهنمای بدترکیب رو گلگیر نمای کناری ماشین رو خراب کرده بود
1397/9/13
خوبه دیگه ! صد میلیون میدی بعد ماشین با قالپاق و بدون رینگ تحویلت میدن با هزار و یک مشکل دیگه !!!!! یعنی تنها کشوری هستیم که نه تنها بیشترین پول رو واسه خودروهای از رده خارج میدیم تازه آپشن خودروها رو هم کم می کنند ! یعنی هر چی گرونتر بشه آپشن خودرو کمتر میشه !!!! مثل پراید، میشه 40 تومن، زه کنار در حذف میشه !!!!! از همه جالبتر اینکه ما میریم همینو میخریم که یا گرونتر نشه نتونیم دیگه بخریم یا میخریم که گرونتر بشه بتونیم گرونتر بفروشیم !!!!!!!
ننگ بر ما که خودمون با دست خودمون خودروسازی رو انقدر قدرتمند کردیم که حالا دیگه نتونیم جلوی زیاده خواهی هاشو بگیریم !
1397/9/13
خخخخخخخ.
1397/9/14
تاریخ با هزاران زبان گفته: ظلم و ستم پابرجا نیست! به امید آن روز!!
1397/9/14
قرار بود با این بنده خدا به عقب برنگردیم پس چی شد چرا چند برابر قبل هم برگشتیم عقب...
1397/9/14
مملکت شده فقط شعار،شعار،شعار!!!الان اگه دوباره پیش فروش برای سال 1400بذارن،باز یه عده میرن صف می کشند،البته اون موقع فقط چهارتا چرخ میدن باقی ماشین میشه آپشن!!!می خرند...پس تا مردم همبستگی نداشته باشند اوضاع همینه مسولین. همه حسابی مردم رو می چاپند...
1397/9/14
اخه نیست مسئولین محترم کشور هر روز وعده اینده بهتر
را به مردم نوید می دهند این سبک خودروسازی در قرن بیست و یکم
نوبر و مختص همین جاست!!
1397/9/15
میخواین یکاری کنین ،خر بجای خودرو تحویل بدین ،....بدبختا
1398/4/14
نه اینا درست میشن نه مادرست میشیم اصلا ماایرانیا به دنیا امدیم خوشی نکنیم نه ازادیم کاری انجام بدیم نه درامد داریم چیزی بخریم نه ماشین درست حسابی داریم نه زندگی راحتی داریم اصلا ما چی داریم اگه پولدارا دارن زندگی میکنن ماچیکارمیکنیم دقیقا