موضوعات داغ

قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با اعمال ممنوعیت واردات خودرو به داخل کشور، قیمت مدل های خارجی سر به فلک کشیده و مدل هایی همچون بی ام وLI730 تیپ LEGACY با بهایی بیش از 2 میلیارد و 350 میلیون خرید و فروش می شوند.
بعضی از مدل ها افزایش قیمتی در حدود 2 تا 3 برابری داشته و اصلا دور از انتظار نیست که در بلند مدت با افزایش قیمت و ضعیف شدن خدمات پس از فروش، مشتریان از بازار خودروهای وارداتی زده شوند. در چنین شرایطی این خودروهای مونتاژی هستند که می توانند مشتریان خواهان خودروهای با کیفیت را به سوی خود جلب نمایند، اما در پی وضع تحریم های خودروسازی، هیچ بعید نیست که شرکت های طرف قرارداد با خودروسازان ایرانی در زمینه مونتاژ نیز به برند های چینی محدود شوند و در چنین شرایطی بازار عملا به دو بخش ایرانی و چینی تقسیم بندی خواهد شد. اتفاقی که در عمل نیز کم و بیش شاهد رخ دادن آن هستیم.
فارغ از از دسترس خارج شدن خودروهای باکیفیت و گران شدن نمونه های فعلی در دسترس، تعطیل شدن شرکت ها و از دست رفتن شغل چندین هزار نفر از افراد فعال در بازار خودروهای وارداتی از عواقب انکار ناپذیر ممنوعیت واردات خودرو است که مشکلات فراوانی را برای خانواده های ایرانی ایجاد کرده است. تا همینجای کار نیز بسیاری از شرکت های وارد کننده خودرو تعدیل نیرو کرده و به ارائه خدمات محدود پس از فروش بسنده کرده اند.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت روز تعدادی از خودروهای وارداتی موجود در کشور:
قیمت روز تعدادی از خودروهای وارداتی

قیمت روز تعدادی از خودروهای وارداتی


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/15
چشم آقایون روشن
اخه چرا ممنوعیت واردات رو برنمیدارن
براشون اصلا مردم مهم نیستن
یه چوپان از گله گوسفند بهتر نگهداری میکنه تا این آقایون از ملت