موضوعات داغ

جمع آوری ون کافه های فاقد مجوز از سطح کلان شهرها؛ سرنوشت نامعلوم فولکس های رنگارنگ

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
احتمالا شما نیز چون ما ون های خوش رنگ و لعابی که به عنوان کافه یا رستوران در خیابان دیده اید. این سبک جدید از رستوران ها و کافه ها که این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته در ساعات خاصی از شبانه روز، میزبان شهروندانی هستند که به دنبال یک وعده غذای سبک یا یک لیوان قهوه داغ می گردند!
این ون های خوش رنگ و لعاب که ون کافه نا دارند و روز به روز به تعدادشان افزوده می شود برای فعالیت به مجوز احتیاج دارند چرا که به عنوان اغذیه فروشان سیار ارتباط تنگاتنگی با بهداشت و سلامت شهروندان داشته و لازم است نظارت دقیقی بر آن ها صورت گیرد.
در همین راستا مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در نشست مشترک با اسماعیل فر معاون دادستان تهران وسرپرست مجتمع قضایی ۳۷، از جمع آوری کلیه ی ون کافه‌های فاقد مجوز متخلف در سطح مناطق ۲۲ خبر داد.
تحصیلی با تاکید بر این نکته که این اغذیه فروشان سیار احتیاج به مجوز داشته و با آن دسته ون کافه هایی که بدون مجوز اقدام به فعالیت می کنند برخورد جدی خواهد شد گفت: در این راه نیاز مند همیاری دستگاه‌هایی چون وزارت بهداشت ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف تهران هستیم.
وی در انتها توضیح داد که در سال های اخیر حضور شهروندان به خصوص در ساعات پایانی روز در سطح معابر بیشتر شده و باید امنیت سلامت این دسته از افراد جامعه تضمین شود. از این جهت به ون کافه های فاقد مجوز توضیه می شود هرچه سریعتر کسب و کار خود را جمع کرده و به دنبال کسب مجوزهای لازم بروند چرا که در غیر این صورت با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/17
چرا اخه؟
مگه دزدی میکنن که میخوان باهاشون برخورد کنن
1397/9/17
تو همه جای دنیا این روش فروش مواد غذایی مرسوم و راه کسب درآمدی برای افرادیه که تمام توان مالی خودشون رو توی این کار صرف کردند ولی حالا که اوضاع و شرایط اقتصادی در بدترین وضعیت قرار داره و مردم نیاز بیشتری به کسب درآمد های اینچنینی دارند چنین تصمیماتی از روی نادانی و بی عقلی و بی فکری مطلق گرفته میشه !!!!!!! اگر واقعا به فکر سلامت مردم هستید با همکاری وزارت بهداشت بازرسی از عملکرد این فروشگاه های خودروئی انجام بدید نه اینکه کاملا نونشون رو آجر کنید برای ترفیع درجه .
امیدوارم شخصی که چنین دستوری داده با یکی از بدترین خودروهای تولید داخل راهی دیار باقی بشه