موضوعات داغ

فصل چهارم گرند تور با تغییراتی به زودی منتشر می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برنامه گرند تور که توسط آمازون ساخته شده و با سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، اولین قسمت آن از 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" پخش شد و حدود 1 ماه دیگر شاهد پخش فصل سوم این برنامه محبوب خواهیم بود، اما در اسفندماه سال گذشته و باتوجه به گزارش سرویس خبری "دیلی میل"، شایعتی مطرح شد که آمازون پس از تولید و پخش فصل سوم برنامه گرند تور قصد ندارد فصل چهارم آن را تولید کند، تا اینکه بلاخره بعد از گذشت تقریبا 10 ماه از انتشار این خبر، آمازون با انتشار مطلبی در صفحه فیس بوک خود به طور رسمی تولید فصل چهارم را تایید کرد تا خیال طرفداران برنامه پرمخاطب گرندتور و همچنین سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" از ادامه فعالیت آنان راحت باشد.

فصل چهارم گرندتور تایید شد

فصل چهارم گرندتور تایید شد

جالب توجه است که آمازون نه تنها فصل چهارم برنامه گرندتور را به طور رسمی تایید کرده است، بلکه این کمپانی تصمیم دارد برای چند سال آینده از برنامه پرمخاطب "گرندتور" با حفظ مجریان محبوب این سری حمایت کند. علاوه بر این، آمازون یک برنامه ریزی بزرگ برای این مجموعه دارد و علاوه بر فصل های رسمی و تغییرات بزرگ، تصمیم به ساخت قسمت های ویژه از این سری دارد تا با فاصله گرفتن از چادر و استودیو، تماما به ماجراجویی با اتومبیل در نقاط مختلف جهان بپردازند که می تواند خبری بسیار خوشحال کننده برای طرفداران باشد.
یکی از چالش های ادامه حیات برنامه گرندتور، سرمایه گذاری و هزینه های آن خواهد بود که برای هرقسمت نیاز به صرف هزینه 5 میلیون دلاری است. در این خصوص "اندی ویلمن" مشتاق به ادامه همکاری بوده و قرارداد خود را با آمازون تمدید کرده است تا برای چند سال دیگر شاهد ساخت و پخش برنامه هیجان انگیز گرندتور باشیم.
در پایان هم لازم به ذکر است که فصل سوم برنامه "گرندتور" و پخش آن حدود یک ماه دیگر و از تاریخ 18 ژانویه 2019 میلادی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/24
تقریبا 10 سال هست که برنامه های این 3 نفر ( اول تاپ گیر و سپس گرند تور ) رو دنبال میکنم , واقعا بینظیر هستن , خیلی خبر خوبی بود که قراره حالا حالا ها آمازون از گرند تور پشتیبانی کنه , بدون این سه نفر یه پایه عظیم دنیای ماشین تخریب میشه
1398/7/1
از نظر همه ی دنیا بهترین مستند دنیاست