موضوعات داغ

علاءالدین بروجردی خواستار ادامه فعالیت عظیم خودرو شد + فیلم

عکس مطلب اول
‎نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای هرکاری که نسبت به ایجاد حتی یک شغل در بروجرد اقدام کند از همه ظرفیت خود استفاده کرده و از آبروی خود نیز مایه خواهم گذاشت.
‎علاءالدین بروجردی در گفت و گو با تاکید بر این که رزمندگان ما دیروز برای بازکردن معبر بر روی مین رفتنند و امروز ما باید برای حل مشکل از ابروی خود مایه بگذاریم، افزود: چند روز پیش از دستگیری رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو باخۤبر شدیم این در حالیست که مدیرعامل این واحد تولیدی، در حال تکمیل کارخانه خود در بروجرد است.
‎وی ادامه داد: این فعال صنعت به جرم پیش فروش خودرو بیش از میزان پیش بینی شده متهم است که بنده طی نامه نگاری هایی خواستار حل مشکل پیش فروش و بازگرداندن مبلغ اضافه شده ام چرا که این تولیدکننده هم اکنون در حال تولید خودرو در واحد تولیدی بروجرد است.
‎بروجردی با اشاره به تعهدات دیگر شرکت ها خواستار برخورد یکسان شد و گفت: هم اکنون حدود 200 نفر در این کارخانه در حال اشتغال هستند در این شرایط بسته شدن این واحد تولیدی هنر است؟ بنابراین ضمن احترام به قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد اداری، فساد سازمان یافته و قاچاق خواستار به کارگیری اقدام عقلانی در این زمینه هستیم تا مانع از هرگونه ناهنجاری شویم.
‎این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات انجام شده با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نامه نگاری ها تاکید کردم که ایشان به متکفل صنعت کشور این کارخانه را دریابد و اجازه ندهد تا فعالان این کارخانه، بیکار شوند.
‎وی تاکید کرد: به طور قطع باید با خلاف مبارزه صورت گیرد اما نباید با اشتغال به گونه ای برخورد کنیم که حتی یک شغل هم از بین برود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/25
طرف فقط و فقط ۳۸۵۰ خودرو اضافه فروخته که باعث آسیب به ۴۰۰۰ خانواده شده (پیش فروش ۴۰۰۰ خودرو با مجوز فروش ۱۵۰ خودرو) عوضش ۲۰۰ نفر رو بردن سر کار که واقعا جا داره آقای بروجردی از ایشان دفاع کنند و چشمان را بر اون ۴۰۰۰ خانواده که الان پول دادن و خودرویی دستشون رو نمیگیره ببندن.
واقعا برای توجیه حرکتشون نیاز دارن که از رزمندگان جنگ هم مایه بزارن و خودشون رو رزمنده اقتصادی نشون بدن.
1397/9/25
هر متخلفی که کارخونه بزنه باید از تخلفش چشم پوشی کرد ؟
1397/9/26
خیلی جالبه و از کسی پوشیده نیست که عظیم خودرو سالهاست که داره پول مردم رابه نوعی بالا میکشه و هزاران هزار شکایت و پرونده داره اما باز هم به کارش ادامه میده و ازش حمایت میشه!!
1399/4/9
عظیم خودرو مال مردم رو بالا میکشه شما هم از او حمایت میکنید ما کار افرین دزد نمیخواهیم. اینقدر این مملکت کار افرین سالم داره نیازی به این دزد ها نداره. شما هم مردم مالباخته رو دستمال خطاب نکن. اونی که دستمال و باید دورش انداخت رضا عظیمی و خود شمایید که معلوم نیست با چه وعده ای اینقدر تمام قد از این مردک هرزه و اون دفتر و دستک پر از دختره و پسر های معلوم الحال دفاع میکنید ننگ به شما