موضوعات داغ

شیوه های بازیابی رمز برای فراموش کنندگان رمز کارت سوخت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هرچند هنوز زمان دقیقی برای الزامی شدن استفاده از کارت سوخت مشخص نیست اما گفته می شود که از دی ماه استفاده از کارت سوخت در جایگاه های عرضه کنند سوخت آغاز خواهد شد. کارت های سوخت دارای رمز می باشند و بسیاری از مالکان آن ها رمز کارت خود را فراموش کرده اند.
به نقل از ایرنا، برای بازیابی رمز کارت سوخت، دو روش در نظر گرفته شده است.

بازیابی رمز کارت در نخستین سوخت گیری
روش اصلی این است که پس از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت، شماره رمز کارت ها، بازیابی عمومی می شود و همه مالکان خودرو می توانند اقدام به تعیین رمز کارت خود کنند.
زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در این باره توضیح داد که مالکان کارت سوخت پس از اولین سوخت گیری، با یک پیام بر روی صفحه نمایش مواجه شده و سپس مجاز به تغییر رمز کارت خود خواهند بود.
بنابراین، آن دسته از مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند باید تا آن زمان منتظر بمانند.

بازیابی رمز کارت با مراجعه به دفاتر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی
در روش دوم که مخصوص بازیابی سریعتر رمز کارت سوخت است، افراد می توانند ضمن همراه داشتن کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو، سند سبز خودرو و سایر مدارک به 37 مرکز و ناحیه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در سراسر کشور مراجعه کنند.
میدان آرژانتین، شمال تهران در خیابان شهید عراقی (پاسداران)، جنوب تهران در میدان راه آهن و شهر ری و شرق تهران در نارمک (دردشت) پنج مرکزی می باشند که در پایتخت آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان اند.
لازم به ذکر است که ثبت نام کارت سوخت از طریق دفترهای پلیس +10، سامانه اینترنتی، نرم افزار خدمات دولت همراه و وارد کردن کد دستوری #4* در گوشی تلفن همراه به طور رایگان امکان پذیر می باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/29
فیلم جدید برا ملت