موضوعات داغ

گردهمایی رنو کپچر سواران در پارک پردیسان تهران

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
صبح روز جمعه پارکینگ شمالی پارک پردیسان تهران میربان تعداد اندکی از اعضای گروه رنو کپچر سواران بود. این گردهمایی نیز مانند گردهمایی قبلی با استقبال چندان خوبی از اعضای این گروه همراه نشد و تنها تعداد اندکی از اعضای این گروه که حدودا 15 دستگاه رنو کپچر می‌شد، برگزار شد. این درحالی است که این گروه یکی از گروه‌های فعال در زمینه برگزاری گردهمایی و نظرسنجی درخصوص کیفیت خودرو و ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود. از همین رو چندی نظرسنجی در خصوص تجربه بلندمدت رانندگی و میزان رضایت مالکان از رنو کپچر در این گروه برگزار شد که در ان بیش از 200 مالک این خودرو شرکت کردند. بر همین اساس میزان 94 درصدی رضایتمندی مشتریان این خودرو عدد قابل توجهی است که از این نظرسنجی به دست آمده است.
در این نظرسنجی مبنای امتیاز دهی اعداد 0 تا 20 بوده که به عنوان جامعه نمونه از بین 200 نفر از مالکان رنو کپچر به عمل آمده است. همچنین 40 آیتم متنوع در این نظرسنجی وجود داشته که تمامی موارد کمی و کیفی خودرو را به چالش کشیده است. در نهایت امتیاز دهی مالکان خودروها به تمامی این آیتم‌ها منجر به کسب میران 94 درصدی رضایتمندی آن‌ها از تجربه بلندمدت رانندگی با رنو کپچر شده است.

گردهمایی رنو کپچر سواران

گردهمایی رنو کپچر سواران

رنو کپچر یکی از خودروهای وارداتی است که به دلیل ظاهر زیبا و مدرنی که دارد، توانست ظرف مدتی توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های این خودرو، رنگ‌بندی زیبا و جذابی است که به دلیل ترکیب دو رنگ بدنه و سقف خودرو، جذابیت قابل توجهی را بوجود آورده است. کپچر کراس‌اوور کامپکت کمپانی رنو است که در ابتدا در قالب یک طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۱ به‌ نمایش گذاشته شد؛ اما نسخه‌ تجاری این خودرو در سال ۲۰۱۳ و در همان نمایشگاه رونمایی و فروش آن نیز در آوریل همان سال در کشور فرانسه آغاز شد. در ایران نیز عرضه ان توسط ایران‌خودرو صورت گرفت که در ابتدا به دلیل قیمت گذاری مناسب با استقبال خوبی همراه شد. اما با بالا رفتن تعرفه واردات و در نهایت ممنوعیت واردات خودرو به کشور، قیمت این خودرو با افزایش شدید همراه شد و از میزان تقاضای آن در بازار کاسته شد. همچنین به دلیل محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی نسل جدید این خودرو نتواست به بازار ایران راه پیدا کند.

گردهمایی رنو کپچر سواران

گردهمایی رنو کپچر سواران

رنو برای این خودرو پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی متفاوتی را درنظر گرفته است که تنها نمونه 1.2 لیتری بنزینی چهار سیلندر مجهز به سیستم توربوشارژر به بازار ایران راه پیدا کرده است. این موتور قادر است نیرویی معادل 120 اسب‌بخار قدرت و 190 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه وظیفه انتقال نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو برعهده دارد. حداکثر سرعت رنو کپچر 192 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تاصد آن به 10.9 ثانیه می‌رسد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/1
چقدر بیکار هست تو مملکت :)
1397/10/1
ماشين خوبي ولي با اين قيمت نه انتخابهاي بهتري وجود داره
اين اتاق براي اين قيمت کمه و کوچيک و اصلا مناسب خانواده نيست
سيستم صوتي ضعيف و فاقد cd player
موتور تربو با اصطحلاک بالا با اين وضعيت بنزين
بنظر من يه سراتو 2015 تميز کم کار کرد خيلي انتخاب بهتري نسبت به کپچر