موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات و ویژگی های نسل جدید هیوندای i30 مدل 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای استرالیا مشخصات و قیمت مدل های گوناگون هیوندای i30 مدل 2019 را اعلام کرد. این خودرو چند ماه پیش معرفی و به بازار اروپا وارد شد و اولین بار است که مدل اسپرت آن با نام i30N نیز قابل سفارش است. اما در بازار استرالیا مدل N تنها ظاهر اسپرت دارد و موتور قدرتمند زیر کاپوت آن وجود ندارد.
مدل N جدید به موتور 1.6 لیتری توربو بنزینی مجهز است که با 201 اسب بخار قدرت می تواند 265 نیوتون متر گشتاور نیز تولید کند. گشتاور این موتور بین دور موتور 1500 تا 4500 در دسترس است.

هیوندای i30 جدید

هیوندای i30 جدید

مدل N دارای تغییراتی در مقایسه با مدل عادی دیگر است و می توان به سپرهای اسپرت جلو و عقب، رینگ های بزرگ 18 اینچی و تایرهای اسپرت مشکلین اشاره کرد.
در داخل کابین نیز شاهد استفاده از صندلی های اسپرت جلو با ظاهر کربنی، فرمان اسپرت، دسته دنده اسپرت و تودوزی مشکی هستیم. در انتها نیز مدل N به فنرهای اسپرت مجهز شده است.
بیشتر امکانات مدل N جدید مانند مدل SR قبلی است و تجهیزاتی همچون تهویه دوگانه خودکار، چراغ های عقب LED، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شارژر بی سیم تلفن همراه، نمایشگر 4.2 اینچی مقابل راننده و سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب اشاره کرد.
مدل فول تر این خودرو N پریمیوم نام دارد و امکانات بیشتری همانند چراغ های اصلی LED، سنسورهای پارک جلو، سانروف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی با 7 بلندگو، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده با تنظیم برقی 10 جهته، آینه وسط الکتروکرومیک و درب صندوق برقی دارد.
مدل پریمیوم به صورت استاندارد به سیستم اتولینک پریمیوم مجهز است که با استفاده از یک برنامه می تواند اطلاعات خودرو را به تلفن راننده ارسال کند. از دیگر امکانات این مدل باید به قابلیت قفل و باز کردن درهای خودرو و کنترل سیستم تهویه با استفاده از تلفن همراه اشاره کرد.

هیوندای i30 جدید

هیوندای i30 جدید

هیوندای i30N با دو گیربکس 6 دنده دستی و یا 7 دنده دوبل کلاچ قابل خرید است اما مدل پریمیوم تنها با گیربکس دوبل کلاچ قابل سفارش است.
مدل دنده دستی فاقد تجهیزات کمکی رانندگی همچون کروز هوشمند، سیستم کمکی بین خطوط، ترمز خودکار و سیستم استاپ/استارت است.
سایر مدل ها می توانند پکیج های آپشن را خریداری کنند. این پکیج ها شامل سانروف پانوراما با قیمت 2000 دلار، رنگ پریمیوم با قیمت 495 دلار، امکانات داخلی مدل پریمیوم با قیمت 295 دلار و پکیج ایمنی اسمارت سنس با قیمت 1750 دلار هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد