موضوعات داغ

اعلام قیمت جدید سوزوکی ویتارا از سوی ایران خودرو - دی 97

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی ایران خودرو قیمت جدید خودروی سوزوكی گرند ويتارا اتوماتيك 2400 سی‌سی آپشنال را ویژه دی ماه 97 اعلام نمود.
خودرو سوزوكي گرند ويتارا، خودرويي شناخته شده در سطح بین المللي بوده و طي ده سال در ايران توانسته اعتماد مصرف كنندگان خويش را در ابعاد گوناگون فني، ايمني و كیفیت جلب نمايد.
این خودروی 4 سیلندر 2400 سی سی از حداکثر توان موتور (اسب بخار) 169/6000برخوردار بوده و به صورت دو ديفرانسيل چهار حالته (4WD) می باشد.
قیمت جدید سوزوکی ویتارا

قیمت جدید سوزوکی ویتارا

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/6
اگر فرضاا شغلی داشته باشی با حقوق اداره کار و بازم فرضااااا 15 سال تعدیل نیرو نکنن و شما سر شغلت بمونی و بازم فرضااااااا دست به حقوقت نزنی و بازم فرضااااااااااااا قیمت این خودرو در طول 15 سال ثابت بمونه، میتونی یکیشو بخری با فیس قدیمی 15 ساله!!!
مسئولین و مالکان کشور، تشکر بابت رفاهی که برای ما درست کردید و طبق همیشه تحریم ها هیچ اثری ندارد!!
بنده به عنوان یک شهروند از این کشور راضی نیستم شماها حتی یک ریال حقوق از بیت المال بگیرید
1397/10/6
ضمن پوزش از شما دوست عزیز اما این ماشینا برای کسایی که حقوق اداره کاری میگیرند نیست، برای از ما بهترونه که یکشبه پولهای هنگفت به جیب میزنند.
1397/10/6
راضی نباش به ***
1397/10/7
آهای فردی که به اسم " یکی از مسئولین " کامنت گذاشتی، مطمئنا بچه یکی از همین مال مردم خورا هستی، بایدم اینطور جواب بدی، پول یامفت خوب چربی رو هیکلت گذاشته، ولی گلم حروم خوری و لاشخوری افتخاری نداره
1397/10/8
درجواب یکی از مسئولین، بایدم حواله بدی ملت رو ب ت....،40ساله همه جوره از این ملت دزدی کردین،ولی میرسه روزی که این ملت تو و امثال تورو خشک خشکه...