موضوعات داغ

قدرت نمایی سنگین جیپ در زادگاه رنجرور؛ شاسی بلند 700 اسب بخاری مخصوص بازار انگلیس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جیپ برنامه دارد تا 20 دستگاه از مدل قدرتمند گرند چروکی Trackhawk را به بازار انگلستان صادر کند. دلیل این تیراژ پایین را باید در تقاضای کم برای چنین خودرویی در این بازار جستجو کرد. اما همین 20 دستگاه برای ماشین بازان واقعی این کشور کافی خواهد بود تا لذت رانندگی با یک شاسی بلند 700 اسب بخاری را به دست آورند.
جیپ ترک هاوک به یک موتور هشت سیلندر سوپرشارژردار مجهز است که توان تولیدی آن به 700 اسب بخار و گشتاور آن به 868 نیوتن متر می رسد. شتاب صفر تا صد این اس یو وی بزرگ 3.7 ثانیه است و می تواند تا 289 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.
گرچه جیپ ترک هاوک قوی ترین اس یو وی موجود در بازار نیست اما نزدیک ترین رقبای آن حداقل دو برابر این خودرو قیمت دارند و این در حالی است که جیپ در بین رقبا قوی ترین مدل است. برای مثال بنتلی بنتایاگا 600 اسب بخار قدرت و لامبورگینی اوروس 641 اسب بخار قدرت دارند.

جیپ ترک هاوک

جیپ ترک هاوک

این در حالی است که قیمت جیپ بسیار پایین تر از رقبای اروپایی بوده و و تنها 115 هزار دلار قیمت دارد. از امکانات مدل ترک هاوک باید به رینگ های 20 اینچی آلیاژی، تزیینات فلزی با کیفیت در کابین، صندلی های چرمی، سیستم کاهش صدای داخل کابین، روکش چرمی پشت آمپرها، درها و کنسول و سیستم صوتی 825 واتی هارمن کاردون اشاره کرد.

جیپ ترک هاوک

جیپ ترک هاوک

در مقابل راننده یک نمایشگر دیجیتال 7 اینچی وجود دارد که سرعت سنج آن تا 320 کیلومتر بر ساعت را نشان می دهد. یک نمایشگر دیگر 8.4 اینچی در کنسول مرکزی وجود دارد که به اپل کارپلی و اندروید اتو هم مجهز شده است. سیستم چهارچرخ محرک جیپ گرند چروکی 5 حالت مختلف رانندگی را ارایه می دهد و در سیستم تعلیق هم از فنرهای فعال Bilstein استفاده شده است. برای مهار کردن این اس یو وی سریع از ترمزهای برمبو استفاده شده که می توانند سرعت این خودرو را از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در 37 متر به صفر برسانند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد