موضوعات داغ

تحویل اولین سری سیتروئن C3 به مشتریان؛ عدم اعلام تصمیم سازمان حمایت در مورد قیمت جدید

عکس مطلب اول
امروز اولین سری سیتروئن C3 مشتریان سایپا-سیتروئن در حالی تحویل شد که طی شکایت مشتریان، سازمان حمایت دستور به توقف صدور دعوتنامه ها داده بود. اما با این وجود به دلیل اینکه دعوتنامه های تحویل شهریورماه و مهرماه امسال صادر شده بود و تعدادی از مشتریان تکمیل وجه کرده بودند، طبق قانون سایپا-سیتروئن موظف به تحویل خودروها بود.

تحویل اولین سری سیتروئن C3

تحویل اولین سری سیتروئن C3

حال سوال اصلی اینجا است که در صورتیکه سازمان حمایت تصمیم به تغییر قیمت خودرو بگیرد، تکلیف مشتریانی که در حال تحویل خودروی خود هستند چیست؟ طبق اعلام مسئولین این شرکت، در صورت اعلام تصمیم سازمان حمایت در مورد قیمت جدید (اگر بنا به تغییر قیمت باشد) طبق دستور این سازمان، سایپا-سیتروئن موظف به انجام است و حتی اگر این سازمان اعلام کند که باید خودروهای تحویلی نیز با تعدیل قیمت تحویل داده می شد، مبالغ به مشتریان عودت می شود. اما معمولاً روند قیمت گذاری جدید بسیار زمان بر است و شاید اصلاً سازمان حمایت به تغییر قیمت این خودرو نیز رای ندهد اما هر آنچه هست باید منتظر تصمیم نهایی از سوی این سازمان باشیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/8
با این وضع قطعات کافیه یه چراغش ترک برداره!!!
خدا تومن باید بدی تا برات وارد کنن!
این ماشین هزینه هاش هم سر به فلک میکشه!
در مورد 2008 هم داستان همینه!
1397/10/8
ماشین فرانسوی آشغاله
1397/10/8
وقتی دوست دشمن است شکایت کجا برم! سازمان حمایت از مصرف کننده!!! بهتره اسمشو بذاریم سازمان حمایت از لگن سازان ورشکسته!!! دوستان منتظر حمایت از سازمانی که رئیسش معاون وزیر صنعت و معدنه نباشید عزیزان دیگه به چه زبونی بگن که ما دستمون باهم یه کاسست! (جیب مشتری)!!!! قفط با تحریم و نخریدن باید جوابشون رو بدید! نخرید عزیزان نخرید....
1397/10/9
بالاخره ب دست دلالا رسید. رو دستشون بادمیکنه. بد رکبی خوردن