موضوعات داغ

فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی؛ ما شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی تصاویر جاسوسی از مدل بعدی خودروی تیوولی در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد کمپانی سانگ یانگ در حال آزمایش و تست مدل بعدی شاسی بلند تیوولی بوده و تغییراتی را نیز در قسمت های بیرونی و داخلی این خودرو پیاده سازی کرده است.
در خصوص تغییراتی که در این خودرو به وجود خواهد آمد هنوز هیچ چیزی قطعی نبوده و کمپانی سازنده هیچ خبری را تایید نکرده است اما باتوجه به تصاویر منتشر شده در مقایسه با تیوولی فعلی می توان ادعا کرد که چراغ های خودرو و جلوپنجره آن تغییر خواهند کرد. همچنین به نظر می رسد که اسپویلر و گرافیک چراغ های عقب نیز دچار تغییراتی شده اند. با این وجود باید منتظر ماند و دید که نسخه نهایی چه تفاوتی با نسخه فعلی و حتی نسخه تحت آزمایش خواهد داشت.
از آنجایی که خودروساز کره ای تصمیم گرفته است که قسمت های جلویی خودرو را پوشش داده و کاور کند، فرض می کنیم که تغییرات زیادی از جمله تغییر و ترمیم قطعات، استفاده از مواد اولیه متفاوت و پیشرفته تر و بکار گیری تکنولوژی های جدید تر و به روز رسانی تکنولوژی های قبلی در قسمت های کاور شده رخ خواهد داد.
در حال حاضر، تیوولی با سیستم های ایمنی مختلفی همچون سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خود مختار (AEB)، سیستم هشدار انحراف از مسیر، دستیار حفظ مسیر و تعدادی دیگر از سیستم های ایمنی عرضه می شود. به علاوه خریداران می توانند سیستم کی لس، دوربین عقب، سیستم کروز کنترل، یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم نویگیشن و سیستم تهویه مطبوع دوگانه را نیز برای این خودرو به عنوان آپشن جانبی انتخاب کنند.
مدل بنزینی این خودرو در حال حاضر 128 اسب بخار قدرت داشته و به یک موتور 1.6 لیتری یورو 6 مجهز است اما شایعه شده که در مدل بعدی یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژر جایگزین خواهد شد که یکی از گزینه های دیزل موجود است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/10
در خصوص فیس لیفت این ماشین و همینطور بقیه خودرو های روز دنیا ما مردم ایران به این زودی ها شاهد چیزی نخواهیم بود ولی در مورد مسائل دیگه مثل دزدی و سؤ مدیریت و بی مسئولیتی و در نتیجه عقب موندگی متاسفانه شاهد خیلی چیزها هستیم و خواهیم بود
1397/10/11
کاشکي به جاي عوض کردن ظاهرش يه فکري به حال خشک بودنش و موتور و شتاب کندش ميکردن