موضوعات داغ

روایت هنرمند معتاد تهرانی که سارق آرم بنز و بی ام و از آب در آمد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها سرقت قطعات خودرو از چرخ و ecu و امثالهم فراتر رفته و شاهد باز کردن قطعات بدنه یا اجزای قیمتی خودرو هستیم. روز گذشته نیز رئیس کلانتری 137 نصر از دستگیری سارق آرم‌های خودروهای پارک شده در کنار خیابان خبر داد.
به نقل از ایلنا، سرگرد جمشیدی در تشریح این خبر بیان کرد: نیمه شب گذشته طی گشت‌زنی‌های شبانه ماموران کلانتری به یک مرد 34 ساله مشکوک شده و با تجسس کوله او، به تعداد زیادی آرم خودروهای مدل بالا دست یافتند.
بنا به گفته های این مقام انتظامی فرد مذکور بلافاصله دستگیر شده و پس از جستجو و بررسی خانه او تعداد بیشتری آرم انواع خودروها از جمله بی ام و و بنز در داخل یکی از مبل های خانه او کشف شد.
گفته می شود فرد سارق انگیزه خود از انجام سرقت های مربوط به آرم خودرو ها را تامین هزینه های زندگی و مواد مصرفی خود از جمله شیشه عنوان کرده است.
سرگرد جمشیدی در خصوص مهارت این دزد در به سرقت بردن آرم های مذکور توضیح داد که یکی از دوستان معتاد وی این سرقت ها را به او آموزش داده و بعد از مدتی نیز به دلیل اعتیاد و تحت تاثیر مواد مخدر روانگردان سرقت‌های این فرد ادامه پیدا می کند. جالب است که بدانید که این متهم تحصیلات کارشناسی ارشد داشته و پیش از اعتیاد کارهای هنری نیز انجام می‌داده است.
در خصوص آرم ها نیز گفته شده است که ارزش تعدادی از آن ها به 2 میلیون تومان نیز رسیده و در مجموع 120 میلیون تومان می ارزند. این متهم آرم های دزدیده شده را از طریق سایت دیوار به فروش می رسانده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/11
نونی ک این بابا خورده از نظر من خیلی حلالتر از نونیه ک مسئولین ایرانخودرو و سایپا تو این چند ماه خوردن. ننگ به خودروسازهای فرغون ساز
1397/10/11
شنیدم میگن آرم جلوی DS قیمتش حدودا 7 میلیونه ( مطمئن نیستم شنیدم ) اگه واقعیت داشته باشید مالکینش آرمش رو بردارن و به جاش سیتروئن نصب کنن بزرگترین خدمت رو به خودشون و ماشینشون کردن.خیلی وضعیت بدی شده.اصلا نمیشه ماشین خارجی رو جایی ول کرد و رفت.