موضوعات داغ

نگاهی به شرایط بازار و قیمت بایک X25 ، تازه وارد دیار خودرو + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات بایک در ایران توسط دیار خودرو عرضه می شوند و پس از آن که این شرکت در عرضه موفق دو محصول بایک سنوا و بایک سابرینا شکست خورد، پس از مدتی سکوت، اقدام به عرضه نسخه کراس اوور بایک سابرینا یا همان بایک X25 به بازار کرده است. بر خلاف سایر شرکت های خودروسازی، که پس از وارد کردن یک خودرو به سبد محصولات خود، اقدام به برقراری ارتباط با رسانه ها و برگزاری رویدادهای خبری می کنند تا محصول خود را به مشتریان احتمالی، معرفی کنند. در نهایت و پس از آن که تعدادی از رسانه ها، اقدام به تست و بررسی محصول کردند، شرایط فروش یا پیش فروش محصول اعلام می شود تا متقاضیان خرید، نسبت به ثبت نام در این شرایط اقدام کنند.

بایک X25

بایک X25

اما دیار خودرو سعی بر آن داشته تا روندی متفاوت داشته باشد و علاقه ای به برقراری ارتباط با رسانه ها نشان نمی دهد. کلیه مراحل ورود، تست و معرفی بایک X25 در سکوت خبری انجام شده و اعلام قیمت آن نیز به صورت یک خبر محدود در رسانه ها منتشر شد. این سکوت خبری تا آن جا پیش رفته که هنوز در سایت دیار خودرو، هیچ دسته بندی در مورد بایک X25 وجود ندارد. در مورد بایک X25 مقالات بسیاری وجود دارد که علاقمندان می توانند در وب سایت های مختلف از جمله خودروبانک ، در مورد آن بخوانند.

بایک X25

بایک X25

به صورت کلی بایک X25 یک کراس اوور کوچک و اقتصادی دیگر است که با استفاده از یک موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک، عملکردی نزدیک به دیگر محصولات این رده نظیر ام وی ام X22 و چانگان CS35 دارد. ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، کروزکنترل، فرمان کمکی برقی، سیستم استارت استاپ اتوماتیک، سیستم تهویه الکتریکی، مانیتور، کامپیوتر سفر، سانروف و چراغ روشنایی روز اکثر امکانات این خودرو را تشکیل می دهند.
مهم ترین دلیل که می تواند یک مشتری را در مورد خرید بایک X25 به تردید بیندازد، وضعیت نا مشخص خدمات پس از فروش دیار خودروست. به خصوص با توجه به قیمت 120 میلیون تومانی این محصول، مشتری انتظار دارد پس از پرداخت این رقم نسبتا هنگفت، خدمات خوبی را برای محصولش دریافت کند. در جدول زیر، نگاهی به قیمت بایک X25 در بازار آزاد انداخته ایم تا ببینیم مشتریان پس از تحویل خودرو، می خواهند بایک X25 خود را با چه قیمتی به فروش برسانند.

جدول قیمت بایک X25 در بازار آزاد

جدول قیمت بایک X25 در بازار آزاد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/11
یک اشغال دیگر از زباله دان
1397/10/12
lifan x70 key gharare biyad,