موضوعات داغ

پروندهای جدید در راه دادگاه؛ تکلیف سلطان خودرو چه می شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از سلطان سکه این بار نام سلطان خودرو است که به گوش می رسد. پس‌ لرزه ‌های روانی ناشی از تحریم‌ ها، اگر چه بازار خودرو را طی ماه‌ های اخیر دست خوش التهاب کرده، اما پرسش اینجاست که آیا لرزه در بازار خودرو و چالش قیمت‌ گذاری این محصول جذاب را می‌ توان فقط به همین عامل نسبت داد یا عوامل پنهان دیگری نیز وجود دارد که موجبات سوء استفاده واسطه ‌گران و برخی خودرو سازان را در این آشفته بازار فراهم کرده و منافع هنگفتی را به جیب آن ها می ریزد.
یک فعال رسانه‌ ای با انتشار تصاویری از یک پارکینگ که در آن تعدادی خودروی صفر بدون پلاک وجود دارد، در اینستاگرام نوشت:
نمای نزدیک از یک پارکینگ خودرو...
اینها تعدادی از بیست و چهار خودروی صفر کیلومتر بدون پلاک یک نفر می باشد، تنها در یک پارکینگ در حومه تهرانه!
سلطان خودرو

سلطان خودرو

فردی که این خودروها را به پارکینگ برده، مدعی شده است که ۱۰۰۰ عدد خودرو كه قیمت هر كدام بیست میلیون تومان است، خريدارى كرده و قصد دارد هر کدام از آنها را چهل تا شصت میلیون تومان بفروش برساند.
خريدار گفته است: از خاوران تهران تا کرج با ۲۶ پارکینگ قرارداد بسته و در هر كدام دستکم ۲۰ عدد خودرو قرار دارد و ۲۰۰ عدد jac_s5 را هم یک جا خريدارى كرده است.
اما این تنها مورد ابهام آفرین در خصوص بازار خودرو نیست، آنطور که منابع آگاه می گویند پرونده های مربوط به ثبت سفارش غیر مجاز خودرو همچنان در جریان است و در آینده نزدیک باید منتظر شنیدن خبرهای تازه در مورد سلطان بازار خودرو باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/12
دوستان خودرو بانکی هی بگین نخرین نخرین
این اقا و امسال این اقا که میرن 1000 تا ماشین میخرن جزء ایران نیستن نه !!!
بعد این اقا (البته حیف کلمه اقا) آرزوی خرید همین پراید رو به دل من و امسال من میزارن هیچ کس هم نیست بگه اقا خسته نباشی 1000 تا ماشین پارک کردی 😃 جالبه توقع هم داره 40 میلیون بیشتر شه !
اهای دوست عزیزی که داری حق منو و امسال منو میخوری یکم دقیق تر زن و بچه هات و زندگی کردنت رو هم نگاه کن (منظور دار گفتما 😘 )