موضوعات داغ

لیزینگ خودروهای کارکرده تویوتا و لکسوس در مرکز تخصصی تراست خودرو

عکس مطلب اول
این روزها با افزایش قیمت خودرو و در نتیجه کاهش قدرت خرید مردم، خودروهای نو، بسیاری از مشتریان خود را از دست داده اند و شاهد گسترش تمایل خریداران به خودروی کارکرده و دست دوم هستیم. اما خرید خودرو دست دوم مانند هر کالای دیگری، نگرانی هایی بابت سابقه ی مصرف کالا را در ذهن خریدار ایجاد میکند. وجود مجموعه ای تخصصی که بتواند خودروی کارکرده را به لحاظ فنی و سلامت تایید و ضمانت کند ضروری بنظر می رسد. تراست خودرو مرکزی راه اندازی نموده است تا در کنار خدمات خرید و فروش، خدماتی همچون ارزیابی تخصصی کیفی، گارانتی و پشتیبانی فنی به خودروهای کارکرده را نیز ارائه نماید. گفتنی است که این مجموعه با استانداردهای جهانی و با همکاری شرکت‌های نگین خودرو و ایرتویا به عنوان نمایندگان رسمی رنو و تویوتا در ایران راه اندازی شده است.

تراست خودرو

تراست خودرو


اما علاوه بر خرید و فروش نقدی خودروهای کارکرده، تراست خودرو به حدی ضمانت خود را معتبر میداند که حتی خودروهای کارکرده را بصورت اقساط و لیزینگی نیز به فروش می رساند. خودروهایی مانند رنو تالیسمان ، رنو کولیوس ، تویوتا راو4 و لکسوس NX200t همگی بصورت اقساطی قابل خرید هستند. همچنین شما می توانید خودروی کارکرده خود را برای فروش در اختیار تراست خودرو قرار دهید تا با بهترین قیمت و ضمانت آن را بفروش برساند.
تراست خودرو، تنها مرکز تخصصی خرید و فروش خودروهای کارکرده تویوتا، لکسوس و رنو، برای اولین‌بار با مشارکت شرکت‌های لیزینگ معتبر، امکان استفاده از خرید و فروش اقساطی را برای مشتریان خود فراهم نموده است.
خودروهای کارکرده تویوتا

خودروهای کارکرده تویوتا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد