موضوعات داغ

قیمت خانواده سمند ویژه دی ماه 97 اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه دی ماه 97، قیمت جدید خانواده سمند را اعلام کرده است تا از این پس مشتریان خانواده سمند ایران خودرو با قیمت جدید نسبت به خرید و تسویه حساب آنان اقدام کنند که در ادامه مروری بر روی جزییات و قیمت جدید آنان خواهیم داشت.
در بین خانواده سمند، قیمت نسخه LX سال بنزینی با سیستم "مالتی پلکس" و به همراه کیسه هوای راننده و سرنشین جلو به قیمت 43 میلیون و 597 هزار و 300 تومان اعلام شده است و باید توجه داشت که این خودرو دیگر رینگ آلومینیومی نداشته و تنها با رینگ فولادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
نسخه دیگر سمند LX مالتی پلکس با موتور EF7 پایه گازسوز خواهد بود که دارای کیسه هوای راننده وسرنشین جلو بوده و این نسخه هم تنها با رینگ فولادی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. برای خرید این نسخه نیاز است که مشتریان قیمت 46 میلیون و 908 هزار و 100 تومانی پرداخت کند. هرچند مشتریان با پرداخت قیمت 47 میلیون و 603 هزار و 400 تومانی، می توانند همین خودرو با مخزن سوخت 100 لیتری خریداری کنند.
در آخر هم می رسیم به ارزان ترین نسخه از سمند LX که دارای موتور بنزینی EF7 با کیسه هوای راننده و سرنشین جلو بوده و گروه صنعتی ایران خودرو قیمت 44 میلیون و 640 هزار و 900 تومانی برای آن در نظر گرفته که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قیمت خانواده سمند ویژه دی ماه 97 اعلام شد

قیمت خانواده سمند ویژه دی ماه 97 اعلام شد

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/19
بله دیگه مثل همیشه راحت ترین راه جبران ضرر و زیان و بی عرضگی شما خالی کردن جیب مردم و فشار به اونهاست ، به زودی تقاص پس خواهین داد با ورشکستگی
1397/10/19
وارد کنید
هرچه میتونید به مردم بیشتر فشار وارد کنید.
حقمونه.
وقتی که اموراتمونو بدست یه مشت بی کفایت دزد میسپریم باید منتظر ذلت بیشتر از اینا باشیم.
خدا سرنوشت قوم را تا خودشون نخوان تغییر نمیده.
1397/10/19
من که جواب سالها حضور در صحنه و انتخابات و... برای آقایون رو گرفتم
خدا نیامرزه زنده و مرده آشغالسازها و حامیان و مسوولینی که مجوز میدن به این بیشرفها
آقایون از این به بعد برای پشتیبانی به خودروسازها مراجعه کنید. همین نصفه و نیمه مردم رو از دست دادید
1397/10/20
ایران خودرو دزد کلاهبردار درباره ما چی فک کرده این مدیرای چی خور