موضوعات داغ

نقشه ایلان ماسک برای سرزمین برقی های ارزان قیمت؛ تولید 2 مدل خودروی تسلا در چین تایید شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تسلا با راه اندازی یک کارخانه بسیار بزرگ در کشور چین یا به اصطلاح "گیگافکتوری"، تولید 2 مدل خودروی خود در کشور چین را تایید کرده است تا این خودروساز آمریکایی بتواند به بازار بسیار بزرگ کشور چین دسترسی داشته و از جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا به دور باشد و با انجام این کار بتواند بازار فروش بهتری در کشور چین داشته باشد.
در مراسم افتتاحیه کارخانه بسیار بزرگ کمپانی خودروسازی تسلا در شهر شانگهای چین، تایید شده است که دو مدل خودروی تسلا مدل 3 و همچنین برند کاملا جدید تسلا مدل Y در این کارخانه تولید خواهد شد تا نیاز بازار چین به طور مستقیم از سایت های تولیدی داخل این کشور تامین شود. این کارخانه طبق گفته منابع خبری دارای متراژ 860 هزار متر مربع بوده و قرار است که سریع ترین تولید کننده محصولات تسلا در جهان باشد که برای تکمیل و راه اندازی آن تا نیمه دوم سال 2019 باید صبر کنیم.
تسلا مشتاق است تا کارخانه جدید خود را در اسرع وقت کامل کرده و راه اندازی کند تا بتواند مدل‌های انتخابی خود برای کشور چین را به صورت محلی بسازد. نخستین وسیله نقلیه تولید شده در این کارخانه تسلا مدل 3 خواهد بود که تا پایان سال 2019 میلادی راه اندازی خواهد شد و بعد از آن پیش بینی شده است که خودروی تسلا مدل Y در این کارخانه تولید شود، محصولی که هنوز رونمایی نشده و باتوجه به شایعات و تیزرهای آن پیش بینی می شود که یک خودروی کراس اوور تمام الکتریکی بوده و از سال 2020 میلادی در کارخانه بزرگ تسلا راه اندازی می شود که برای رسیدن به جزییات آن باید تا معرفی رسمی آن بر کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد