موضوعات داغ

126 خودرو برای ثبت رکورد لاستیک های خود را همزمان دود کردند + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کشور استرالیا برای گردشگران جهانی می تواند کشوری پر از ماجراجویی و هیجان باشد و تجربه‌های زیادی برای آنان خواهد داشت. از تنوع گونه‌های حیاتی و حیوانی انحصاری گرفته تا سواحل بسیار چشم نواز و شهرهای بزرگ این کشور که می‌تواند گردشگران خود را هیجان زده کند، اما اگر شما عاشق ماشین هستید، احتمالا ترجیح دهید که آخر هفته تماشای دود شدن لاستیک 126 خودرو به طور همزمان را ترجیح دهید که به معنی واقعی کلمه یک رکورد جهانی را به ثبت رسانده است.
این رکورد در آخر هفته گذشته و در رویداد Summernats واقع در شهر کانبرا به ثبت رسیده است، این رویداد محلی برای تجمع خودروهای عجیب و غریب، خودروهای قدرتمند با موتورهای بزرگ، خودروهای به شدت تقویت شده و... است و محلی مناسب برای دود کردن لاستیک‌های اتومبیل‌های دیوانه که هرساله انجام می شود. جالب است بدانید که در کشور استرالیا و زمانی که ما دندانهایمان را از سرما به هم می‌فشاریم، فصل تابستان در کشور استرالیا آغاز می‌شود. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که تغییر فصل‌ها در نیم کره جنوبی به ترتیب "تابستان"، "بهار"، "زمستان" و "پاییز" است و نشانگر این موضوع خواهد بود که سال نو میلادی در استرالیا دقیقا در اوج گرما و در تابستان صورت می گیرد و تعطیلات پایان سال تحصیلی آنان در زمستان است، به همین دلیل است که رویداد Summernats آنان در آخر هفته گذشته برپا شده است.
در این رویداد نزدیک به 2500 خودرو گرد هم جمع آمده و نزدیک به 100 هزار نفر بازدید کننده دارد. حال برای ثبت رکورد دود کردن همزمان لاستیک، حدود 126 خودرو دست به دست هم داده و به طور همزمان لاستیک های خود را دود می کنند که از لحاظ تئوری 252 لاستیک به طور همزمان درگیر ثبت این رکورد شده اند. هرچند بد نیست بدانید که رکورد قبلی با 119 خودرو در اختیار عربستان سعودی بوده است تا حالا شاهد تغییر این رکورد به نام استرالیا باشیم که در ادامه فیلم رکوردشکنی آنان قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد