موضوعات داغ

کم مصرف ترین خودرو های نیسان را بشناسید

عکس مطلب اول
نیسان یکی از کمپانی‌های پیشگام در صرفه جویی سوخت است. زمانی که بحث خرید یک ماشین جدید در میان است میزان مصرف سوخت آن یکی از مشخصه‌های اصلی است. در بسیاری از کشورها این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا قیمت سوخت در این کشورها بسیار بالا است. به‌طورکلی اگر شما قصد خرید نیسان را داشته باشید تعداد زیادی گزینه کم‌مصرف در دسترس شما خواهد بود. اما دراین بین بعضی از خودروهای نیسان هستند که مصرف سوخت بهینه‌تری دارند. در این مقاله سعی می‌کنیم که لیستی از کم مصرف ترین خودرو های نیسان برای شما تهیه کنیم. شما می‌توانید با بررسی این لیست انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.
نیسان طیف گسترده‌ای از خودرو های مختلف را تولید می‌کند. تعدادی از خودروهای تولیدی نیسان مانند نیسان لیف تمام الکتریکی هستند. در لیستی که ما تهیه کرده‌ایم خودروهای اسپرت، برقی، سدان و شاسی بلند نیسان حضور دارند. اگر شما به دنبال یک خودروی کم مصرف هستید، در هر رنج قیمتی خودروهای نیسان می‌توانند انتخاب خوبی باشند. ویژگی مشترک این خودروها این است که با اینکه قدرت موتور و امکانات مختلفی دارند اما همه آنها مصرف سوخت بسیار بهینه‌ای دارند. با ما همراه باشید تا با کم مصرف ترین خودروهای نیسان آشنا شوید.

لیست کم مصرف ترین شاسی بلند نیسان

نیسان جوک

نیسان جوک

نیسان در بازار شاسی بلندها مدل‌های محبوبی را عرضه کرده است. در این بین نیسان جوک یکی از کم مصرف ترین شاسی بلندهای نیسان و به طورکلی بازار است. این شاسی بلند محبوب و خوش ساخت نیسان با مصرف 6.98 لیتر در 100 کیلومتر در صدر لیست کم مصرف ترین قرار می‌گیرد. در رتبه بعدی نیسان روگ قرار می‌گیرد. نیسان روگ با مصرف 7.12 لیتر در 100 کیلومتر یکی دیگر از شاسی بلندهای کم مصرف نیسان است. اگر قصد خرید شاسی بلند نیسان را داشته باشید جوک و روگ انتخاب‌های اقتصادی و به صرفه‌ای محسوب می‌شوند. در این بین اگر قصد انجام هزینه کمتری را داشته باشید خرید نیسان جوک دست دوم نیز می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

لیست کم مصرف ترین سدان های نیسان

نیسان

نیسان

سدان‌های کم مصرف در سبد محصولات نیسان جایگاه ویژه‌ای دارند. در این لیست ما به سدان‌هایی اشاره می‌کنیم که مصرف آن‌ها کمتر از 8 لیتر در 100 کیلومتر باشد. نیسان ورسا، نیسان سنترا هر دو با مصرف 5.88 لیتر در 100 کیلومتر در رتبه اول کم مصرف ترین سدان‌های نیسان قرار خواهند گرفت. البته می‌توان نیسان ورسا را به دلیل مصرف سوخت کمتر در شهر به عنوان انتخاب اول معرفی کرد. با اختلاف جزئی بعد از این دو سدان کم مصرف، نیسان التیما قرار دارد که 6 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می‌کنند. به‌غیر از نیسان التیما، نیسان ماکسیما نیز توانسته است مصرف 7.12 لیتر در 100 کیلومتر را ثبت کند که با توجه به موتور و وزن این خودرو، مصرف بسیار بهینه‌ای است.

لیست کم مصرف ترین کراس اوورهای نیسان

نیسان

نیسان

کراس اوورهای نیسان در لیست ما، در واقع کم مصرف ترین خودروها هستند. البته این کراس اوورها به‌طورکلی نیز جزو کم مصرف ترین خودروهای کراس اوور موجود در بازار هستند. نیسان ورسا نوت با مصرف کمتر از 5.8 لیتر توانسته است یک رکورد خیلی خوب را ثبت کند. مصرف این کراس اوور تقریبا نزدیک به نیسان ورسا سدان و نیسان سنترا است. همانطور که مشاهده می‌کنید دو تیپ مختلف نیسان ورسا جزو بهینه ترین خودروها از نظر مصرف سوخت هستند. پس اگر قصد خرید نیسان را دارید تیپ های مختلف ورسا می‌توانند گزینه فوق العاده‌ای باشند.

کم مصرف ترین نیسان

نیسان لیف

نیسان لیف

نیسان لیف یک خودرو الکتریکی است که از موتور بنزینی نیز استفاده می‌کند. رکوردی که این خودرو ثبت کرده است عدد بسیار شگفت انگیزی است. مصرف سوخت این خودروی کراس اوور الکتریکی نیسان تنها 2.33 لیتر در 100 کیلومتر است. این ویژگی سبب شده است که نیسان لیف به یکی از به صرفه ترین خودرو های جهان تبدیل شود. این خودرو با تنها 10 لیتر در کنار باتری پر قدرت خود می‌تواند 230 کیلومتر را طی کند.

جمع بندی
همانطور که مشاهده کردید سدان، کراس اوور و نیسان شاسی بلند جزو بهترین گزینه ها برای افرادی هستند که به مصرف بنزین خودروی خود اهمیت می‌دهند. فراموش نکنید مصرف کمتر علاوه بر کاهش هزینه ها، باعث کاهش مشکلات زیست محیطی نیز می‌شوند. به همین دلیل خرید نیسان می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/24
سمند هم با مصرف ۱۰ ۱۱ لیتر در ۱۰۰ درون شهری
جزو کم مصرف ترین خودروهای داخلیه 😂💩.
خودروی ملی و کاملا ایمنی =)) هم‌ هست.
!!!!!