موضوعات داغ

تراست خودرو؛ خرید و فروش تخصصی لیزینگی خودروهای تویوتا، لکسوس و رنو

عکس مطلب اول
با بسته شدن ثبت سفارش و عملاً واردات خودرو، بازار خودروهای کارکرده بسیار داغ شده و حتی شاهد افزایش چشمگیر قیمت خودروهای کارکرده در بازار آزاد نیز بوده ایم. تراست خودرو در این بازار سعی کرده تا با کمک تست های استاندارد رنو و تویوتا، مرکز تخصصی و استانداردی را برای خرید و فروش خودروهای این برند ایجاد کند.

تراست خودرو

تراست خودرو

در تراست خودرو شما می توانید خودروهایی را مشاهده کنید که توسط تست های مشخص تویوتا و رنو، کارشناسی شده و از نظر سلامت بدنه و فنی گزارش قابل استناد و کاملی دارند. همچنین در صورت تمایل می توانید خودروهای در نظر گرفته شده را با کمک شرکت های لیزینگی معتبر خریداری کنید تا با شرایط بهتری بتوانید صاحب خودروی مورد نظر خود شوید.

خرید و فروش خودروهای لکسوس

خرید و فروش خودروهای لکسوس

اما برای فروش خودروی خود نیز می توانید به تراست خودرو مراجعه کنید و در صورتیکه خودروی شما از مدل های مختلف رنو، تویوتا و یا لکسوس است، تراست خودرو مرکز مناسبی برای فروش خودروی شما خواهد بود.
در وبسایت این شرکت www.trust-khodro.com می توانید خودروهای موجود را برای فروش مشاهده کنید و قیمت آنها را ببینید. همچنین این خودروها برای مشاهده در محل این شرکت موجود می باشند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/24
اون rx200 چی میگه اون وسط :|
1399/11/21
سلام بنده خریدار تویوتا کمری مدل 2016 هبیرید هستم کم کار ویکدستگاه ix35توسان مدل 2017 فول دارم چگونه میتوانم از شما کمک بگیرم ممنون