موضوعات داغ

بررسی مرسدس بنز AMG GT63 S، وقتی پورشه پانامرا به چالش کشیده می شود + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس با عرضه مدل AMG GT63 S قصد به چالش کشیدن رقبای عمده خود، از جمله پورشه پانامرا را دارد. رقابت بین سوپر اسپرت های آلمانی بسیار بالا گرفته و این شرکت ها قصد دارند نشان دهند که آلمان به راستی مهد خودروسازی جهان است. این خودرو مجهز به یک موتور V8 توربو دو قلو است که توانایی تولید 630 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور را دارد که رقم قابل توجهی محسوب می شود. این رقم حتی از قدرتمند ترین کوپه تولیدی مرسدس یعنی AMG GT R رقم بیشتری است.
در این ویدیو، خبرنگاران رسانه اتوکار به ایالت تگزاس رفته اند تا این خودرو را مورد تست و بررسی قرار دهند. ساخت یک GT چهار در توانسته به خوبی علاقمندان به خودرو را در سراسر دنیا هیجان زده کند و توانایی های فوق العاده ای که این خودرو در اختیار راننده قرار می دهد، بی شک برای او هیجان انگیز خواهد بود. ممکن است مرسدس بنز AMG GT63 S در ابتدا بزرگ و سنگین به نظر برسد، اما قدرت فوق العاده موتور باعث می شود تا خودرو بسیار سبک و کم وزن به نظر برسد.
با یک نگاه به طراحی کلی خودرو می توان فهمید که سبک طراحی این سدان فوق سریع، ترکیبی از سری GT ، کلاس S، کلاس E و خانواده CLS است و مرسدس سعی کرده تا مجموعه ای از بهترین حس ها را در این خودرو جمع آوری کند. مهندسان مرسدس دقت زیادی را در توسعه خودرو به کار برده اند تا این خودرو از E63 به کلی متفاوت باشد. سیستم انتقال قدرت مرسدس بنز AMG GT63 S که ترکیبی از 4Matic ، دیفرانسیل الکترونیکی و سیستم تعلیق پنوماتیک پیشرفته است، حس رانندگی این خودرو را با تمامی ساخته های مرسدس بنز متفاوت می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد