موضوعات داغ

قدیمی‌ترین روانکار بریتانیا به بازار ایران می‌آید ، میلرز روغن‌موتوری به قدمت تاریخ

عکس مطلب اول
حرکت خودرو به سه ماده‌ بسیار مهم که ما مسئول تامین آن‌ها هستیم، وابسته است. این مواد، سوخت، آب و روغن‌موتور هستند. از دیدگاه تئوری، بنزین یا گازوئیل طی احتراق با هوا، تامین‌کننده‌‌ انرژی لازم برای حرکت خودرو هستند و آب، قطعات درگیر را خنک می‌کند. در این میان، روغن یا هر روان‌کننده‌ دیگر، حرکت قطعات این سیستم را ممکن می‌کند. روغن‌موتور، به‌عنوان يكي از فرآورده‌هاي حاصل از نفت خام، به‌دليل تاثير مستقيم بر كاركرد صحيح موتور، در صنايع خودروسازي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. روغن‌موتور كه يكي از اجزاي مصرفي موتورهاي احتراق داخلي است، عمر محدودي دارد و بايد پس از مدت زمان معيني، روغن‌موتور نو جايگزين آن شود. کشورهای سرشناسی در زمینه تولید روغن‌موتورها و روان‌کننده‌ها در جهان در رقابتی تنگاتنگ برای تولید و تصاحب سهم بازار هستند. کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، سنگاپور، روسیه، چین، آلمان، کره‌جنوبی، ژاپن، فرانسه، ایتالیا و کشور ما از جمله بازیگران اصلی این صنعت به‌شمار می‌روند. در این بین برخی شرکت‌های تولیدکننده روغن، نام و نشان بیشتری بین بقیه رقبای خود ایجاد کرده‌اند. برندهایی همچون Shell، Exxon Mobil، BP، Total، Chevron، Petrochina، Sinopec، Idemitsu، FUCHS، Petronas، Millers، Vavolin، Pennzoil، Mobil 1، Quaker satate، AMSoil synthetie و بسیاری دیگر همچون Castrol، LiQui Moli، Takumi، Addinol که سال‌هاست برای توسعه و پیشرفت در این صنعت در کشورهای مختلف باهم رقابت می‌کنند. از بین این برندهای سرشناس، روغن‌موتور میلرز انگلستان (Millers) یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای این صنعت به‌شمار می‌رود که سابقه بسیار طولانی در تولید روغن و روانکارها دارد. روغن‌موتور میلرز که در آن زمان به نام «برادران میلر» شناخته می‌شد، در سال 1887 به دست بنیانگذار آن، جان میلر، در انگلستان افتتاح شد. خانواده میلر علاقه بسیاری به این صنعت داشته و در مسابقات فرمول یک نیز همیشه حضور چشمگیری داشته‌اند. این خانواده همیشه به‌دنبال نوآوری و ابداع بهترین کیفیت بوده و این علاقه نسل به نسل در آن خانواده ماندگار شده است که امروزه آن‌ها را در جایگاه برندهای برتر روز دنیا قرار می‌دهد. امروزه با گذشت 130‌سال، این شرکت توانسته جایگاه جهانی خود را پیدا کرده و خود را به‌عنوان یکی از پیشروان و نوآوران این صنعت معرفی کند. مدیران میلرز همگی اذعان دارند که «ما نمی‌خواهیم بزرگ‌ترین باشیم، بلکه بهترین بودن، هدف ماست.»

روغن موتور میلرز

روغن موتور میلرز

بنیانگذار این شرکت، جان واتسون میلر، در سال 1889، برای مشتریان خود اظهار داشت: «محصولات میلر همیشه رو به جلو می‌روند» و امروز حدود 130‌سال بعد، این شعار هنوز چراغ روشن کسب‌و‌کار این برند است. این شرکت همواره در این سال‌ها اشتیاق داشته تا بتواند بهترین کار را انجام دهد. روغن میلرز تولید‌کننده انواع روغن‌موتور مکمل‌های سوخت و افزودنی‌های غیر‌نفتی بسیار نوآورانه است. این شرکت از پیشرفته‌ترین متدها استفاده کرده و با سابقه ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه در جهان به‌عنوان پیشرو در این صنعت شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع زیادی دارند و کلیه بخش‌های حمل‌و‌نقل ازجمله وسایل نقلیه خودرویی، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کلاسیک، وسایل نقلیه کشاورزی و تجاری را شامل می‌شوند. همچنین برند میلرز مجموعه‌ای از محصولات بسیار پیشرفته برای طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات صنعتی را نیز در سبد تولیدات خود دارد. روغن‌موتورهای میلرز، در دو مدل پریمیوم برای خودروهای شهری و پروفشنال (حرفه‌ای) برای مسابقات با کیفیت‌ جهانی تولید می‌شوند. روغن‌موتورهای پریمیوم برای ماشین‌های هیبرید‌، توربوشارژ و سوپرشارژ مناسب هستند. روغن‌ترمزهای میلرز یکی از شناخته‌شده‌ترین روغن‌ترمزهای جهان هستند و در رده‌بندی بهترین‌های دنیا جای دارند. روغن‌گیربکس‌های میلرز با کارایی بالا، در برابر سرما و گرمای شدید مقاوم هستند، خاصیت روان‌کنندگی بالایی دارند و این امر سبب افزایش طول عمر مجموعه گیربکس و عملکرد دقیق‌تر تعویض دنده و انتقال موثرتر نیرو به چرخ‌ها می‌شود.

برندی با سابقه 130ساله
میلرز در طول بیش از 130‌سال فعالیت در تولید روغن افتخارات و دستاوردهای فراوانی به‌دست آورده است. یکی از این دستاوردهای مهم کمپانی میلرز، دسته‌بندی کلاسیک این شرکت برای محصولات قدیمی و موتور‌های کلاسیک است. طی سال‌های گذشته و با سابقه طولانی، این کمپانی توانسته است تجربه ارزنده‌ای را برای محصولات مختلف خود به‌دست آورد تا بتواند برای روان‌کننده‌های مخصوص خودروهای کلاسیک که گنجینه‌ای محسوب می‌‌شوند، ارائه شود. همین محصولات باعث پایه‌ریزی فرمول محصولات جدید شده‌اند. گستره جدیدی از روغن‌های کلاسیک، با استفاده از جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژی روانکاوی همراه با مواد اولیه مدرن و ویسکوزیته‌های قدیمی‌تر ترکیب شده است تا اطمینان حاصل شود که روغن می‌تواند در حداکثر میزان ممکن از وسیله نقلیه شخصی حفاظت کند و بهترین عملکرد را داشته باشد.این اشتیاق برای نوآوری به‌وضوح در موتور کلاسیک ورزشی High Performance 20w50 کمپانی روغن میلرز نشان داده شده که ترکیبی از روغن پایه با کیفیت بالا با افزودنی‌های لازم است.
کمپانی روغن میلرز چند جایزه از جمله Nanodrive تکنولوژی (کاهش اصطکاک) و مجموعه هنر موتور اسپرت Art motorsport را دریافت کرده است.

اساتید فن‌آوری کم‌اصطکاکی در لباس میلر
روغن‌موتور، روغن‌دنده، مکمل‌های سوخت برند میلرز، استاد فن‌آوری کم‌اصطکاکی هستند؛ با توجه به وسواس و توجه این کمپانی در تولید محصولات بسیار نوآورانه که ویژگی‌های خاص اصلاح اصطکاک را به ارمغان می‌آورند، میلرز، از انتشار نسل جدیدی از روغن‌های مسابقه رقابتی جدید و بهبود‌یافته درخصوص تولید روانکار مخصوص موتور اسپرت خود اطلاع‌رسانی کرد. استفاده از فن‌آوری فوق‌العاده کاهش اصطکاکی NANODRIVE چند جایزه را برای این شرکت در همه محصولات رقم زد. این نمونه محصولات جدید دارای دو سطح از ویژگی‌هاست که هر دو به‌طور قابل توجهی سطح عملکرد را بهبود می‌بخشد و به‌طور چشمگیری کاهش اصطکاک آن بیش از رقباست و نقطه عطف جدیدی را در بازار کشور ایجاد می‌کند. روغن میلرز یکی از کمپانی‌های تولید‌کننده روانکار است که در مکمل سوخت علاوه‌بر روغن نیز تخصص دارد. میلرز همچنین طیف کاملی از روغن‌های پیشرفته فنی، روغن‌های انتقال و مکمل سوخت را به‌طور انحصاری برای وسایل نقلیه تجاری، اتوبوس‌ها، کشاورزی و وسایل نقلیه سنگین طراحی می‌کند.

روغن موتور میلرز

روغن موتور میلرز

میلرز؛ مجموعه‌دار جوایز فن‌آورانه
توسعه فعالیت‌های شرکت طی سال‌ها، باعث ایجاد برندی قدرتمند در حوزه تولید روغن‌موتور شده است. در سال جاری جایزه معتبر EEF Future Manufacturing، کمپانی میلرز Millers Oils را به رسمیت شناخته است. همچنین روغن Millers جایزه نوآوری را که توسط HVM Catapult حمایت شده است، به دست آورد. این جایزه نوآوری، شیوه‌های نوین تولید و اینکه آیا از طریق توسعه محصول یا بهبود شیوه‌های عملیاتی را که باعث افزایش بهره‌وری، کارایی یا رشد کسب‌و‌کار شده است، نشان می‌دهد. برند میلرز با عنوان منطقه‌ای، میلرز ایلینس در ماه ژانویه سال 2018 در لندن در رقابت برای جایزه ملی تلاش کرده و موفق به دریافت نشان از این رقابت مهم شده است. جیمی رایان، مدیرعامل شرکت Millers Oils، در طول مسابقات گفت: «این جایزه به تیم کوشا اختصاص داده شده است. ما متعهد هستیم بیش از پیش بر تحقیق و توسعه متمرکز شویم و خوشحال هستیم که برنده این عنوان مهم شدیم.
این موفقیت ما را در بازار به‌عنوان یک شرکت مدرن و نوآورانه قرار می‌دهد و راهی برای نشان‌دادن سهم ارزشمند تولیدکنندگان محلی مانند خودمان در منطقه است.» در زمینه حضور این برند در عرصه مسابقات نیز باید اشاره کرد که مسابقات قهرمانی MG Trophy همکاری خود را با Millers Oils در فصل مسابقه 2018 تجدید کرده است که این قرارداد در 2019 نیز ادامه خواهد داشت. شبکه نمایندگان روغن‌موتور میلرز در کلیه قاره‌های دنیا توسعه داشته و اخیرا طی قرارداد همکاری با شرکت داتیس پارت که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ داتیس است، در ایران نیز حضور خواهد داشت. داتیس پارت به‌زودی این روغن را نیز به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. پیش از این داتیس پارت موفق به امضای قرارداد همکاری با Takumi ژاپن شده بود که از معتبرترین برندهای تولیدکننده روغن‌موتور به‌شمار می‌رود. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فعالیت شرکت «داتیس پارت» و «روغن میلرز» را می‌توانید در وب‌سایت هلدینگ داتیس مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/24
تو این وضعیت تحریم، انگلیس چرا ول کن ایران نیست؟!
1397/10/25
نگران نباش توش روغن سوخته پر میکنن یا در بهترین حالت همون روغن ایرانی رو پر میکنن به اسم انگلیس میکنن تو پاچه مردم
1397/10/25
چون ایران حیاط خلوت چندتا کشوره از جمله انگلیس