موضوعات داغ

نتیجه پیوند موتور نیسان در قالب بی ام و M3 + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
استرالیا را بیشتر به خاطر حیوانات معروفی مثل کانگرو، کوالا و شیطان تاسمانی می شناسند.اما این فقط حیوانات استرالیا نیستند که خاص و مختص این قاره هستند. از نظر خودرویی نیز استرالیا جای خاصی است. البته انتظار نداشته باشید که امروز به یک مدل هولدن بپردازیم چون خودروی مورد بحث ما یم بی ام و M3 است که یک موتور نیسان درون کاپوت آن نصب شده است. این موتور با کد RB6 معرفی شده و توانایی دور گرفتن تا 10000 دور بر دقیقه را دارد.
بی ام و M3 اتاق E92 به خودی خود ماشینی بسیار سریع و قوی است اما مالک این خودرو جک جونز که یک راننده دریفت است تصمیم به نصب موتور نیسان اسکای لاین روی بی ام و خود گرفته است.

این موتور 6 سیلندر خطی 2.8 لیتر دارد و با تیونینگ انجام شده قدرت آن به 844 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 800 نیوتون متر رسیده است. البته این اعداد فقط با سوخت E85 قابل دستیابی هستند. سرسیلندر و میل لنگ این موتور تقویت شده اند و توربوشارژرهای بورگ وارنر از سری 9174 EFR روی آن نصب شده اند. مانیفولد هوا نیز از نوع هایپرتون یبوده و در نهایت ECU نیز تعویض شده است.
برای انتقال نیروی موتور به چرخ های عقبی از یک گیربکس 5 دنده دستی از نوع سکوئنشال ساخت HGT استفاده شده و صفحه کلاچ آن نیز از نوع دو صفحه ای است.
تبدیل یک خودروی لوکس به یک ماشین مخصوص دریفت کار ساده ای نیست. اما در این مدل تقریبا تمامی بخش ها تغییر کرده اند و این تها بدنه ی بی ام و است که باقی مانده.
اگر کنجکاوید بدانید که نتیجه ی این تغییرات چه عملکردی دارد ویدیوی زیر را از دست ندهید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/29
کد موتور نیسان اسکای لاین RB26 هست جهت اطلاع
1397/10/30
دقیقا...در ضمن حجم موتورش هم 2600 هستش...عجب مقاله دقیقی!!!