موضوعات داغ

فناوری انقلابی والئو برای افزایش میدان دید رانندگان + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس آمارها یکی از مشکلات مهم خودروهای جدید کمبود دید در مقایسه با خودروهای قدیمی است. در این بین برخی از سیستم هایی چون دوربین 360 درجه استفاده می کنند و برخی دیگر نیز اقدام به باریک تر کردن ستون ها و یا حتی حرف یک ستون برای افزایش دید راننده می کنند.
شرکت والو Valeo فرانسه که دفتر آن در شهر پاریس قرار دارد نیز برای حل این مشکل ایده ی جدیدی ارایه داده است. والو که در بازار ایران نیز شناخته شده است در ایده ی خود افزایش ایمنی خودرو در هنگام یدک کشی تریلر را مد نظر قرار داده است.

توضحات

این فناوری جدید که XtraVue نام دارد در نمایشگاه Consumer Electronics Show 2019 معرفی شده است. در این تکنولوژی از چند دوربین در عقب خودرو و کاروان استفاده شده و نرم افزار با متصل کردن این تصاویر به شکل خاصی به یکدیگر می تواند یک تصویر کلی و واضح را از پشت کاروان در اختیار راننده قرار دهد. والو یک نمایشگر درون کابین قرار داده که تصویر را به راننده نشان می دهد اما در حال کار روی یکپارچه سازی این سیستم به مانیتور خود ماشین هستند.

به گفته ی والو با این فناوری دیگر مهم نیست تریلر شما چه سایزی دارد و به راحتی می توانید اقدام به مانور، دور زدن و یا پارک کردن تریلر خود کنید.
والو سال گذشته سال پر فعالیتی را گذراند و در لس آنجلس نیز از یک سیستم برق 48 ولتی که می تواند مصرف سوخت خودرو را کاهش دهد رونمایی کرد. همچنین والو در لس آنجلس از سیستم رانندگی خودکار جدیدی هم بم با نام Drive4U رونمایی کرده است. ویدیوی زیر می تواند تصویری بهتر از عملکرد فناوری جدیدی والو را در اختیارتان قرار دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد