موضوعات داغ

دانلود فصل سوم گرند تور با کیفیت بالا + لینک دانلود

عکس مطلب اول
پس از مدتها انتظار، بالاخره پخش فصل سوم گرند تور شروع شد و حال علاقمندان به خودرو در سراسر جهان می توانند از ماجراجویی های سه مجری معروف یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می لذت ببرند. تقریبا نزدیک به دو دهه است که این ترکیب بی تغییر مانده و با استفاده از آزادی عمل های بیشتری که آمازون نسبت به بی بی سی به آنها می دهد، توانسته اند برنامه های جذاب تری را خلق نمایند.
پیش از انتشار رسمی، در تریلر منتشر شده رویدادهای مختلفی برای ایجاد هیجان در مخاطبان نمایش داده شد، همانند رانندگی ریچارد هموند در منطقه ای جنگلی در کلمبیا و شامل صحنه های جذاب رانندگی این افراد در چین، سوئد، مغولستان و آمریکا . تیتراژ این فصل بدون تغییر با فصل دوم ساخته شده و شامل نشان دادن حرکت گروه روی نقشه دنیا به همراه صحنه هایی از ماجراجویی های افراد تیم می شود. شاید یکی از صحنه هایی که در انتهای تیتراژ نظر شما را به خودش جلب کند، راندن لامبورگینی اوروس توسط جرمی کلارکسون در شبه جزیره اسکاندیناوی باشد.
چادر گرند تور همانند قبل است و مطابق رسم همیشگی، جرمی کلارکسون در پاسخ به انتقاد طرفداران برای طولانی شدن پروسه توسعه این فصل، یک تیزر مونتاژ شده از آن چه در فصل سوم خواهید دید را به ببیندگان نشان می دهد. این فصل همانند فصل اول، در سیزده قسمت پخش خواهد شد. قسمت اول فصل سوم با بررسی ماجراجویانه سه ماسل کار آمریکایی آغاز می شود، که عبارتند از دوج چلنجر، فورد موستانگ و شورولت کامارو.
بخش خیابان گفتگو همانند گذشته یکی از آیتم های برنامه است که در آن سه مجری به بحث و تبادل نظر طنزآمیز در خصوص اخبار روز خودرویی جهان می پردازند. پس از آن نیز در آیتمی کوتاه، جرمی کلارکسون به بررسی مک لارن سنا در پیست می پردازد که با زمان گیری این خودرو در پیست توسط راننده گرند تور، این بخش نیز به پایان می رسد. در ادامه قسمت نیز ماجراجویی های سه مجری با ماسل کارهای آمریکایی ادامه می یابد. این قسمت از وب سایت IMDb تا کنون نمره 9.2 را از 61 رای کسب کرده است.

برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت اول فصل سوم گرند تور

دانلود قسمت دوم فصل سوم گرند تور

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/28
و بالاخره انتظار ها به سر رسید.
1397/10/29
دوبله هست یا زبان اصلی؟