موضوعات داغ

نگاهی به شرایط و قیمت برلیانس کراس در بازار آزاد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شکی نیست که خودروهای تولیدی خودروسازان، به گزینه های کسل کننده، کم کیفیت و البته گران برای مشتریان ایرانی تبدیل شده اند و در این شرایط، خودروسازان چینی توانستند از این آب گل آلود، ماهی های بزرگی را صید کرده و با عرضه خودروهای زیباروی و آپشنال خود، خریداران بسیاری را به سمت خود بکشانند. پس از سدان ها، هاچ بک ها در بازار ایران همواره مورد اقبال مشتریان بوده اند و در این سالها که کراس اوور سواری به مد روز تبدیل شده، شرکت های خودروسازی با افزودن چند تکه پلاستیک محافظ، روف رک و بالا بردن چند میلیمتری ارتفاع هاچ بک هایشان، آنها را با پسوند کراس به بازار عرضه می کنند تا سهمی را از هر دو بازار کسب کنند.

برلیانس کراس

برلیانس کراس

برلیانس کراس نیز در حقیقت نسخه ارتقا یافته هاچ بک این خودرو یا همان برلیانس H320 است که به لطف تغییر رینگ چرخ‌ها و استفاده از رینگ‌های مشابه محصولات بی ام و، افزوده شدن گلگیرهای کوچک به دور بدنه، سقف دو رنگ و یک باربند جزئی بسیار جذاب از آب در آمده و در نگاه اول، رضایت مشتری را جلب می کند. در داخل کابین نیز طراحی خودرو راضی کننده است و در حد قیمت خود، می تواند مشتری را راضی نگه دارد، هرچند کیفیت پلاستیک استفاده شده در درون کابین مناسب نیست و در صورت بی دقتی در نگهداری خودرو، احتمال شکستن و ترک برداشتن آن وجود دارد. دیگر نقطه ضعف برلیانس کراس در قسمت فضای داخلی، حجم کم صندوق عقب آن، نسبت به سایر رقباست.

برلیانس کراس

برلیانس کراس

برلیانس کراس ، آخرین محصولی از خانواده برلیانس بود که پا به خط تولید پارس خودرو گذاشت و از همین رو، نمونه های معدودی از این خودرو وجود دارند که مجهز به موتور 1.5 لیتری باشند و بیشتر نمونه های موجود در بازار، مجهز به پیشرانه های 1.65 لیتری هستند که قدرت و گشتاور بیشتری تولید می کند و کُندی مدل اولیه را ندارد. جعبه دنده این خودرو نیز که ساخت هیوندای پاورتک است، عملکرد نرم و روانی دارد و در کل می تواند راننده را از نظر عملکرد فنی، راضی نگه دارد. در ادامه نگاهی به قیمت نسخه های مختلف برلیانس کراس در بازار خواهیم انداخت:

جدول قیمت برلیانس کراس در بازار

جدول قیمت برلیانس کراس در بازار



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/3
مفت گرونه تو این شرایط فقط تحریم خودرو عاقلانه ترین کار هست