موضوعات داغ

دادستان تهران جزییات جدیدی از پرونده مفتاح رهنورد را اعلام کرد

عکس مطلب اول
به نقل از خبرگزاری فارس، دادستان عمومی و انقلاب تهران در جریان گفتگویی با رادیو تهران، به بیان جزییاتی در مورد پرونده میثم رضایی، مدیر شرکت مفتاح خودرو پرداخت. طبق اعلام دادستان تهران، این متهم با همکاری عوامل داخلی و همدستان اش، قصد خروج غیر قانونی از کشور را داشت و حتی توانسته بود با کمک عوامل داخلی، مهر خروج را در پاسپورت اش ثبت نماید، اما در نهایت با دقت ماموران پلیس، میثم رضایی دستگیر شد و نتوانست از کشور خارج شود.
پرونده شرکت مفتاح رهنورد یکی از خبرساز ترین پرونده های چند وقت اخیر بوده است. در این پرونده، 1400 نفر شاکی حضور داشته اند و 600 میلیارد تومان بدهی به مشتریان، آن را به یکی از پرونده های مهم خودرویی تبدیل کرده بود. یکی از متهم های اصلی این پرونده، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان واردکنندگان خودرو، میثم رضایی بود و برخی خبرگزاری ها، او را به دست راست وزیر سابق صنعت لقب داده بودند. همانطور که مشخص می باشد، وی در زمینه واردات خودرو تخلفات فراوانی انجام داده است.
پیش از این نیز در شهریور ماه امسال، سخنگو و معاون اول قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه تلویزیونی نگاه یک، اعلام کرد میثم رضایی با همکاری وزارت اطلاعات و به جرم ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، هنگام خروج غیر قانونی از کشور بازداشت شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد