موضوعات داغ

هم ارزش بوگاتی؛ اولین تویوتا سوپرا تولیدی با قیمتی باورنکردنی به فروش رسید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش و در جریان نمایشگاه خودرو دیترویت بود که نسل جدید تویوتا سوپرا توسط این شرکت ژاپنی به طور رسمی معرفی شد. قطعا تویوتا قصد ندارد در نمایشگاه های آتی، پرده برداری های مجدد را انجام دهد، اما تولید این خودرو هم اکنون آغاز شده و نخستین دستگاه تولید شده از این خودرو نیز به فروش رسیده است. نخستین دستگاه تولید شده از نسل جدید تویوتا سوپرا ، با نام 001 Supra در جریان مراسم حراج سالانه برت – جکسون که در اسکاتلند برگزار می شود، به قیمت 1.2 میلیون دلار به فروش رسید.
این حراج مربوط به یک مراسم خیریه است و تمامی درآمد های حاصل از آن، مابین انجمن قلب آمریکا و بنیاد Bob Woodruff به صورت مشترک تقسیم خواهد شد. برنده این حراج که با پرداخت 2.1 میلیون دلار، نخستین تویوتا سوپرا را در اختیار گرفت، یک هدیه ویژه نیز از سمت تویوتا دریافت کرد. وی می تواند یک روز تمام را همراه با لباس مخصوص رانندگان مسابقه، با اتومبیل های نسکار تویوتا در پیست ریچموند دور بزند. مربی و همراه وی نیز Michael Waltrip ،مربی و راننده مشهور آمریکایی خواهد بود.
البته تویوتا سوپرا یک میلیون دلاری، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد. رنگ خودرو خاکستری مات است و چرخ ها نیز سیاه و سفید بوده و مات هستند. روکش های آینه های جانبی قرمز رنگ بوده و تریم داخلی نیز با چرم قرمز رنگ دوخته شده است. این خودرو یک پلاک ساخته شده با فیبرکربن دارد که نشان می دهد اولین تویوتا سوپرا ساخته شده است و شماره VIP آن نیز، 20201 می باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/4
یه تبلیغ الکی از خود این ژاپنی هاست
هیچ ادم عاقلی پول کاشین ۳۰-۴۰ هزار دلاری رو میلیون دلاری نمیده
1397/11/5
هرچی باشه از پژوی قراضه بعضیا بهتره که یک و نیم میلیارد تومن دادن بجاش. بهتره قبل از مسخره کردن دیگران نیم نگاهی هم به خود داشته باشیم.