موضوعات داغ

قیمت پراید، تیبا، سمند و پژو بلاخره ثابت می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در مورد افزایش قیمت خودرو جلساتی با مسئولان مربوطه برگزار کرده‌ایم و کمیسیون صنایع مجلس به صورت جدی پیگیر است تا خودروهای پر مشتری یا پرتیراژ با افزایش قیمت مواجه نشوند و قدرت خرید مردم کاهش پیدا نکند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: در حال حاضر فقط چهار خودروی پراید، تیبا، پژو و سمند در شورای رقابت قیمت‌گذاری می‌شوند که با تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو، قیمت کارخانه‌ای این محصولات مشمول این طرح بوده و قیمت آنها تثبیت خواهد شد. حسینی‌کیا در ادامه افزود: قیمت خودروهای گران قیمت نیز بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود و خودروسازان از سود ناشی از فروش خودروهای لوکس و غیر پرتیراژ به عنوان یارانه بهره خواهند برد و از این طریق می‌توانند هزینه‌های عدم افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ را جبران کنند.
البته باید به این نکته اشاره کرد که نمایندگان در اردیبهشت سال جاری با یک فوریت طرح ساماندهی بازار خودرو موافقت کردند، اما در جلسه علنی مهرماه، این طرح برای رسیدگی به کلیات و جزئیات آن به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/9
جالبه مگه لگن سازهای ما خودرو لوکس هم تولید می کنند؟؟؟از کی چانگان و هایما و ساندرو شدن لوکس؟؟؟
1397/11/9
کدوم پژو؟ 2008 یا پارس یا 407 یا 405 یا 508 یا 301 یا 207 یا 207 اس دی یا 206 یا 206 اس دی
1397/11/9
منتظر باشیم قیمت خودروهای از رده خارج چهل سال پیش ثابت بشه! "قدرت خرید مردم کاهش پیدا نکند" چند چندید با خودتون؟
1397/11/10
یه نفس راحت ........ خلاصه قیمتها ثابت میشن و من میتونم با حقوق زیر ۲ میلیون در ماه سالها انتظار خرید یک خودرو رو داشته باشم. البته اگر عمرم کفاف بده. خدا خیرت بده مسول محترم که به فکر اقشار ضعیف جامعه هستین. مثل همیشه متشکریم!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟