موضوعات داغ

چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو رسماً رونمایی شد + قیمت و فیلم

عکس مطلب اول
مدیران خودرو چندین سالی است که فعالیت خود را به طرز چشمگیری افزایش داده و در این مدت، خودروهای بسیاری را به سبد محصولات خود اضافه کرده که بخشی از این خودروها، با برند چری عرضه می شوند و به طور معمول خودروهایی لوکس تر و گران تر از محصولات ام وی ام هستند. در جدید ترین دور از معرفی محصولات چری، شاهد معرفی رسمی چری آریزو6 برای بازار ایران هستیم. محصولی که حتی در چین هم به صورت رسمی برای عرضه به بازار آماده نشده و به نظر می رسد بازار ایران، نخستین بازاری است که این خودرو قرار است در آن عرضه شود. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات سدان جدید چری خواهیم انداخت.

چری آریزو 6

چری آریزو 6

نخستین بار و در جریان نمایشگاه خودرو پکن بود که چری از این خودرو با کد چری آریزو GX رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که این خودرو در جایگاهی مابین چری آریزو5 و چری آریزو7 قرار می گیرد و محدوده قیمت آن نیز، بین 80 هزار الی 107 هزار یوان خواهد بود. پس از آن این خودرو در نمایشگاه های خودروی دیگر و سپس در ایران رونمایی شد و نام چری آریزو6 به خود گرفت. چری آریزو6 یک سدان کامپکت لوکس است که در بازار ایران، هیچ رقیبی را برای خود نمی بیند. آریزو6 در حقیقت نسخه ای لوکس تر و ارتقا یافته از چری آریزو5 است که با همان پیشرانه عرضه می شود و طبق شنیده ها، بروز رسانی هایی در آن انجام شده است.

آریزو 6 مدیران خودرو

آریزو 6 مدیران خودرو

محصولات چری از یک زبان طراحی مشترک بهره می برند و به همین دلیل قابل تمایز هستند. چری آریزو6 نیز از این اصول طراحی پیروی می کند و به دلیل آن که میخواهد خود را بزرگتر از آریزو5 نشان دهد، تا حدودی شبیه به محصولات خانواده تیگو طراحی شده است. در نمای جانبی طراحی خودرو نسبتا ساده است و شبیه به سدان های اقتصادی کره ای از آب در آمده است. اما در نمای عقب، شاهد ظاهری بسیار مدرن و بروز و البته متفاوت از چری آریزو6 هستیم. در کل طراحی این سدان چری، جذاب و رضایت بخش جلوه می کند. طراحی مدرن و زیبا، در کابین خودرو نیز مشاهده می شود و این خودرو شباهت بسیاری به خودروهای روز اروپایی دارد.

مراسم رونمایی آریزو 6

مراسم رونمایی آریزو 6

همانطور که گفتیم، پیشرانه خودرو با چری آریزو5 مشترک بوده و هر دو خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می برد که می تواند حداکثر 147 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در بخش جعبه دنده، این خودرو از گیربکس CVT بهره می برد که به صورت مصنوعی، می تواند نه دنده را در اختیار راننده قرار دهد. نسبت تراکم موتور، 11 به 1 بوده که لزوم استفاده از بنزین سوپر را برای این موتور کم حجم توربو نشان میدهد. حجم باک چری آریزو6 ، 55 لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، در کاتالوگ 6.9 لیتر اعلام شده است. مدیران خودرو همچنین اعلام کرده که شتاب اولیه این خودرو، 9.2 ثانیه خواهد بود.
همانند دیگر خودروهای چری، آریزو6 نیز در دو تیپ لاکچری و اکسلنت عرضه می شود که در برخی امکانات و آپشن ها با یکدیگر تفاوت دارند. هر دو تیپ به کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم های ترمز ABS+EBD و سیستم های ایمنی ESP-EBA-TCS-HAC-BA مجهز اند و تیپ اکسلنت ، کیسه های هوای جانبی و پرده ای را نیز در خود جای داده است. از جمله امکانات رفاهی چری آریزو6 نیز می توان به مواردی همچون کروز کنترل، TPMS، آینه های جانبی برقی، پنل روشنایی روی درب، سانروف، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور نه اینچی و مسیریاب ماهواره ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال.
قیمت این خودرو توسط مدیران خودرو، ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده که چری آریزو6 را به لوکس ترین سدان چینی حاضر در بازار ایران تبدیل می کند. با توجه به این سبک از قیمت گذاری، این خودرو رقیب مستقیمی برای سدان های کره ای و ژاپنی حاضر در بازار، نظیر میتسوبیشی لنسر، تویوتا کرولا، هیوندای الانترا و کیا سراتو خواهد بود.

نظرات کاربران

24 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/10
فکر کنم قرص هاشونو نشسته خوردن ، آخه عمو یه بنجل چینی آوردی میخوای با این قیمت ها بفروشی ؟؟؟ هیشکی نمیخره بهت قول میدم مگه اینکه قیمت ها رو حسابی کم کنی
1397/11/12
بزار دور هم جمع بشن و خوش باشن.چه بزن و بکوبی هم راه انداختن.
1397/11/10
این ماشین در اوج گرونی باید ۱۹۰ میلیون قیمت بخوره با توجه به مونتاژ بودن و کم کردن آپشن هاش! واقعا چی فکر کرده مدیران خودرو. به زودی تک تک این شرکت ها ورشکسته میشن و بدبختیش میمونه برای مشتری ها. کدوم عقل سلیمی مزدا ۳ صفر رو که یه چرخش به کل شرکت بی اصالت و چینی بجنل چری میارزه رو ول میکنه اینو میخره؟! اون آدم یقینا مشکلاتی تو عقل داره. یا میشه با این پول الانترا ۲۰۱۷ کم کارکرد یا سراتو همین مدل کم کارکرد بگیری که این اسباب بازی شوخیه در مقابلشون. نیسان جوک، تیوولی، سراتو سایپا!، پژو ۲۰۰۸ و گرند ویتارا و حتی سوناتا و اپتیما ۲۰۱۲ ۲۰۱۳ هم سگشون میارزه به این چهارچرخ! تازه اینا غیر چینی هان. تو چینی ها هم کلی گزینه بهتر هست. جک s5 میگیره آدم یا هایما میخره با ۱۰۰ میلیون تومن کمتر ! الان دیگه خریدن چینی ها اصلا صرفه اقتصادی نداره. قیمت قطعاتشون بیشتر از ماشین های کره ای و اروپاییه! افت قیمت تو فروش و شرایط فروش بد. گول گارانتی هم نخورین که هیچ ارزشی نداره فقط یه اسمه گارانتی. و در آخر تاسف برای این کشور و مسئولین که ماشین 15 هزار دلاری به جای اینکه نهایتا 60 میلیون بشه باید با چنین ارقام خنده داری مواجه بشیم. راست میگن خب خودمون انتخاب کردیم اینجوری زندگی کنیم. از ماست که بر ماست
1397/11/10
290 میلیون!!! . یادش بخیر، سال 91 میشد با این پول پورشه، لندکروز یا لکسوز 570 خرید. بر خلاف گفته فردوسی پور، " چقدر بدبختیم ما"!!!
1397/11/10
خدایا خودت ظهور کن....
1397/11/10
باز یه ماشین خوشگیله چینیه دیگه
1397/11/10
290 میلیون برای یک خودروی چینی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا قبل از عید97 با نصف این مبلغ میشد کرولا صفر خرید. چقدر ما ایرانی ها روز به روز بدبخت تر میشیم. این همه ثروت مملکت کجا داره خرج میشه که اوضاعمون شده این؟
خدا از باعث و بانی این گرونی ها نگذره. مسئولین بی لیاقت ایران
1397/11/10
با ۲۰ میلیون پول بیشتر سراتو ۲۰۱۷ و النترا ۲۰۱۷ میشه خرید
واقعا آدم باید مغز خر خورده باشه ۲۹۰ میلیون بده پا این ماشین.
1397/11/10
مدیران خودرو چقدر اعتماد به نفس داره!!اگه قرار 290 میلیون تومان هزینه کنم
مزدا 3 میخرم یا میتسوبیشی لنسر در حد نه اریزو 6 که بعد از دو ماه بیش از 20%
ارزش خود را در نمونه دست دوم از دست می دهد!!
1397/11/10
😝😝 چقدر ارزون واقعا خیلی قیمت گذاری منصفانه ای هست دمتون گرم واقعا 😏 انشالا مردم بیان صف بکشن واسه خرید بخرن و سرشون بی کلاه بمونه مثل همیشه
1397/11/10
چقدرم قیمتش متناسب با درآمد ماهیانه و سالانه ماست
باید خدا را شکر کنیم که لااقل هست و ما از دور به آن میتوانیم نگاه کنیم
1397/11/10
از نظر طراحی و امکانات و حتی کیفیت خودروی خوبی به نظر میرسه ولی این قیمت گذاری خریدار رو دلزده می کنه.
1397/11/10
289 میلیون؟ وا مصیبتا
داداچی که 289 تومن میدی اینو بخری.. با این پول برو الانترا یا سراتو یکی دوسال کارکرد بخر
این دیگه چه قیمتیه. واقعا مدیران خودرو داره گور خودشو میکنه؟
بله؟ از اتاق فرمان اشاره میکن به تو ربطی نداره ملت واسش صف کشیدن
1397/11/10
290 واسه آشغال چینی .
خدا ایران واسه چین نگه داره
1397/11/10
فقط 289 تا؟!!
ای جانم چ مف
1397/11/10
مگه اینکه کسی عقلش پاره سنگ برداشته باشه با این قیمت سراتو و الانترای ۲۰۱۸ و حتی مزدا ۳ رو ول کنه بره یه چینی بی نام و نشون بخره که صاحب اول و اخرش خودشه و موقع فروش افت قیمت نجومی خواهد داشت
1397/11/11
وقتی النترا ۲۰۱۸ تو بازار میشه با ۳۲۰ خرید مگه دیوانه هستیم ۲۹۰ میلیون پول بدیم واسه این.با افت قیمت وحشتناک
1397/11/11
آریزو 5 بزک شده با صدو خورده ای میلیون بیشتر
برید بخرید
1397/11/11
به نظرم هموطنانی که این خودرو را با این قیمت می خرند آدمهای جالبی هستند.
1397/11/11
تو همین وضعیت بی صاحاب مملکت و قیمتهای غیر عادی بازم خیلی انتخابا هست،مزدا3 سراتو النترا و....به جای این اسباب بازی-خدا نگذره ازتون عمر ماها رو سوزوندین
1397/11/11
این همه به به و چه چه واسه یه خودروی چینی؟؟؟؟ همچین هم شیک و مجلسی نشسته ان انگار دارن از بی ام و یا بنز رو نمایی میکنن.....!!!
1397/11/12
فقط به قیمت نوشته شده توی عکس نگاه کنید، دو میلیارد و هشتصد و نود و هفت ریال. الان بهتر میتونید بفهمید که کجا داریم زندگی میکنیم.
1397/11/13
اتفاقا وجود این ماشین ها خوبه. چون میشه از روی اون شخصیت افراد، اصالت و مهمتر از همه ضریب هوشی و خیلی چیزای دیگه ی خریدار رو تا حدی فهمید. مخصوصا "ضریب هوشی" که پرداخت چنین مبلغی برای این خودرو خود گویای همه چیز هست.
1398/1/2
جالبه اگه اگه همين كارو بهمن خودرو يا سايپا ميكردم حضرات همينايي كه نوشتنو ميگفتن.. بد نيس ادم بره تحقيق كنه ببينه سابقه چري از كجا به كجا ختم ميشه.. شمايي كه ميگي اشغال چيني.. اين چري به يه حدي رسيده كه قطعات يدكي تويوتا لندكروز و خيلي شركتاي به نامو داره ميزنه. نه داداشي ما عقب مونديم.. چين خيلي رشد كرده خيلي زياد. من كاري به قيمتش ندارم.. اما اينكه به روز داره ميره جلو اينكه بازاراي اروپارو هم دس گرفته رو بايد احسنت گفت..
در ضمن قيمت اين ماشين ١١٠٠ يوانه به نسبت اپشنايي كه اريزو ٥ نداشته و اين داره يه اختلاف ٢٠٠ يوان واسش گذاشتن..
منظور حرفم اينه اينقدر نگين چين بنجلو مزخرفه.. ببينين ما به كجا رسيديم و اونا به كجا رسيدن..