موضوعات داغ

اولین تصاویر و اطلاعات از ب ام و i4 ، شوالیه باواریا برای نبرد با تسلا بر می خیزد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات پلاگین هیبریدی الکتریکی بی ام و که از انرژی های پاک برای قدرت گیری استفاده می کنند، با کد i شناخته می شوند و تا کنون شاهد عرضه دو مدل بی ام و i8 به عنوان ابر خودروی پلاگین هیبریدی و بی ام و i3 به عنوان هاچ بک الکتریکی/پلاگین هیبریدی از این خودروساز باواریایی بوده ایم. حال بی ام و i4 به عنوان یک سدان تمام الکتریکی، در طی چند سال آینده به این خانواده افزوده خواهد شد.

بی ام و i4

بی ام و i4

نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو پاریس و در ماه اکتبر بود که هارولد کریگر، رییس هیات مدیره بی ام و عنوان کرد که این شرکت، یک محصول تمام الکتریکی در سال 2021 به بازار عرضه خواهد کرد. حال تایید شده که این خودرو با نام i4 به بازار عرضه خواهد شد و نخستین تصاویر جاسوسی از آن، توسط خبرگزاری caranddriver منتشر گردیده است.
سدان های الکتریکی بی ام و، برگرفته از مدل مفهومی Vision Dynamics خواهند بود و به احتمال زیاد پس از عرضه بی ام و i4، شاهد معرفی مدل i5 نیز خواهیم بود. تا کنون اطلاعات زیادی در مورد تاریخ ساخت و مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است، اما اکنون می دانیم که محدوده حرکت این سدان 600 کیلومتر می باشد، حداکثر سرعت آن نیز 200 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و می تواند در زمانی حدودا چهار ثانیه، از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. متاسفانه بر خلاف دو مدل i8 و i3 ، در ساخت این خودرو از فیبرکربن استفاده نخواهد شد.

بی ام و i4

بی ام و i4

طراحی خودرو حالتی کوپه مانند دارد و سبک کلی خودرو شباهت به سری 4 و به خصوص نسخه گرن کوپه دارد. با توجه به آن که شاهد ظاهری همانند خودروهای فعلی بی ام و در این خودرو هستیم، و تمامی قطعات بدون مشکل سرجای خود قرار گرفته اند، پیش بینی می شود بی ام و i4 برای تولید آماده باشد و در زمانی زودتر از 2021 شاهد ورود این خودرو به بازار باشیم. علاوه بر بی ام و i4 ، دو محصول دیگر از جمله بی ام و iX3 و مینی الکتریکی در چندین سال آینده از سوی بی ام و به عنوان محصولاتی تمام الکتریکی عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد