موضوعات داغ

فراخوان گسترده برای بی ام و های سری M مدل 2016

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل های مختلفی از محصولات سری M خودروساز باواریایی شامل بی ام و M2 ، بی ام و M3 و بی ام و M4 ساخت سال 2016 ، برای رفع یک ایراد فنی فراخوان شده اند. این ایراد مربوط به محور محرک خودروهاست که از فیبرکربن ساخته شده و به دلیل ایراد موجود در ساخت آن، که مربوط به یک قطعه سه سر می شود، امکان دارد خودرو کنترل محور عقب را از دست بدهد.
محور محرک عقب در بی ام و M2 ، M3 و M4 شامل یک قطعه سه سر یا flange و یک قطعه فشار دهنده است که طبق تحقیقات انجام گرفته، مشخص شده این قطعات طوری تولید نشده اند که بتوانند در طولانی مدت دوام لازم را داشته باشند. این به آن معناست که در صورت اعمال فشار زیاد، قطعات ممکن است از یکدیگر جدا شوند یا شکسته شوند. در این صورت محور محرک عقب دیگر نمی تواند قدرت موتور را به چرخ های عقبی انتقال دهد که شدیدا امکان وقوع تصادف و برخورد را افزایش می دهد.
مطابق آمار بی ام و، در مجموع 97 دستگاه از بی ام و M3 ، 71 دستگاه از بی ام و M4 و 10 دستگاه از بی ام و M4 کروک تاکنون بررسی شده اند و بررسی های بیشتر برای یافتن خودروهای مشکل دار بیشتر ادامه دارد. بی ام و با صاحبان این خودروها تماس گرفته و آنها را تا رسیدن به نزدیک ترین نمایندگی بی ام و برای رفع مشکلات راهنمایی می کند. لیست خودروهای مشکل دار از طریق شماره VINخودرو قابل دسترسی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد